Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä asut?
Mulla on raparperiä pakastimessa vielä vaikka kuinka paljon!
Mokkapalat tulee korvista ja mies ei mustikkapiirakkaa syö. Mutta ajattelinpa pätkisjuustokakkua![]()
Mulle tulee yleensä makeen nälkä yllättäen ja silloin olis oltava jotain aika pian käsien ulottuvillJuustokakku ei silloin helpota makeannälkään, joka on justiinsa päällä, kun menee tunti tolkulla, että se kakku on syöntikunnossa. Mun oma hermo ei riitä siihen
Silloin en saa mitään nautintoa siitä, että nyt kun teen tän juustokakun, niin iltamyöhällä voin vetästä palasen.. Mutta juustokakut on IHANIA! Melkein kaikki on hyviä mitä oon syönyt ja tosi helppoa tehdä.
Mutta kun olen raskaana, niin mun tää makean nälkä kestää melkein sen 24/7Joten ei olisi yhtään pahitteeks, että saisin sen herkun vasta huomenna
![]()
Hyvä pointtiJa kun sitä herkkua saa huomenna, onkin kerralla koko kakku odottamassa, niin kakusta voi ottaa palan silloin ja palan tällöin - tai nyt puoli kakkua ja parin tunnin päästä toinen puolikas, niinkuin varmaan mulla menis
![]()