Mitä hyvää sitä leipois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masuilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mustikkapiirakkaa, täälläkin mainostettua mikro-suklaapiirakkaa (mä siis tykkään suklaaversiosta eniten ), tai jos ei ihan tämmöstä leivonnaista tarvii olla, niin sitten suklaamoussea :p

[QUOTE="mia";26237977]Sain tosi hyvältä kuulostavan raparperipiirakka ohjeen mihin tuli päälle vielä saksanpähkinöitä. Sitä tekisin, mutta raparperia ei saa vielä mistään :([/QUOTE]

Missä asut?
Mulla on raparperiä pakastimessa vielä vaikka kuinka paljon!

Mä leivon aina silloin muffineita, kun tekee jotain hyvää kovasti mieli just ja heti nyt :) Sitten aina kaapin sisältöjen mukaan laitan taikinaan joko suklaamurusia, mustikoita, puolukoita tai mitä milloinkin. Nopea helpotus makean nälkään

Mulle tulee yleensä makeen nälkä yllättäen ja silloin olis oltava jotain aika pian käsien ulottuvill ;) Juustokakku ei silloin helpota makeannälkään, joka on justiinsa päällä, kun menee tunti tolkulla, että se kakku on syöntikunnossa. Mun oma hermo ei riitä siihen :) Silloin en saa mitään nautintoa siitä, että nyt kun teen tän juustokakun, niin iltamyöhällä voin vetästä palasen.. Mutta juustokakut on IHANIA! Melkein kaikki on hyviä mitä oon syönyt ja tosi helppoa tehdä.

Mulle tulee yleensä makeen nälkä yllättäen ja silloin olis oltava jotain aika pian käsien ulottuvill ;) Juustokakku ei silloin helpota makeannälkään, joka on justiinsa päällä, kun menee tunti tolkulla, että se kakku on syöntikunnossa. Mun oma hermo ei riitä siihen :) Silloin en saa mitään nautintoa siitä, että nyt kun teen tän juustokakun, niin iltamyöhällä voin vetästä palasen.. Mutta juustokakut on IHANIA! Melkein kaikki on hyviä mitä oon syönyt ja tosi helppoa tehdä.

Mutta kun olen raskaana, niin mun tää makean nälkä kestää melkein sen 24/7 :D Joten ei olisi yhtään pahitteeks, että saisin sen herkun vasta huomenna :D

Mutta kun olen raskaana, niin mun tää makean nälkä kestää melkein sen 24/7 :D Joten ei olisi yhtään pahitteeks, että saisin sen herkun vasta huomenna :D

Hyvä pointti :D Ja kun sitä herkkua saa huomenna, onkin kerralla koko kakku odottamassa, niin kakusta voi ottaa palan silloin ja palan tällöin - tai nyt puoli kakkua ja parin tunnin päästä toinen puolikas, niinkuin varmaan mulla menis :)

Hyvä pointti :D Ja kun sitä herkkua saa huomenna, onkin kerralla koko kakku odottamassa, niin kakusta voi ottaa palan silloin ja palan tällöin - tai nyt puoli kakkua ja parin tunnin päästä toinen puolikas, niinkuin varmaan mulla menis :)

Näinhän se varmaan menisi. Ja kun muita syöjiä ei hirmusesti ole, mies varmaan vähän maistelisi ja esikoinen niin pieni, ettei vielä makeita syö.

makeen nälkään mä oon leiponu Brita kakkua.. :) vie kyl komeesti makeen himon pois :D ja kun olin viimesilläni, tein tosi paljon erilaisia muunnelmia kermahyydykkeestä.. njams :) siitä sai ihanan makeaa, mutta kuitenki raikasta laittamalla appelsiinin paloja joukkoon.. suklaaversiookin siitä tuli jokuseen otteeseen syötyä :)

Yhteistyössä