Mitä hyvää perjantairuokaa laihduttajalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pisteilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pisteilijä

Vieras
Yleensä perjantai on ollut se herkuttelupäivä; pizzaa, hampurilaista tms... Mutta nyt olen alaoittanut laihdutuksen... tai itseasiassa olen aloittanut sen monta kertaa, ja aina perjantaina se loppuu... :( Mutta nyt haluan laihdutuksen kestävän, joten kaipaisin vinkkejä kevyistä herkuista perjantain kunniaksi..?!! Pisteitä lasken...

Me ollaan laihduteltu miehen kanssa jo noin vuosi ja tänään on ruokana nuudeleita ja tonnikalaa :p
Herkkupäivä on huomenna. Ajateltiin tehdä mokkapaloja :heart: Ei todellakaan mitään kevyttä, mutta kaikkea pitää opetella syömään kohtuudella.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Laihduttajakin saa herkutella.Ei kannata kiristää liiallisuuksiin.
Minä laihtunut vuoden aikana n.20kg ja syön kyllä liki kerran viikossa ihan herkkuja.

Olen joskus laihduttanut useamman kuukauden ajan ja olen myös sallinut joskus herkkujakin itselleni... mutta nyt kun laihdutus vasta alussa, niin haluasin pitää tiukemman linjan ainakin kuukauden ajan, ja sitten vasta suoda herkuttelun... jos nyt repsahdan, koko viikonloppu menee mässätessä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Laihduttajakin saa herkutella.Ei kannata kiristää liiallisuuksiin.
Minä laihtunut vuoden aikana n.20kg ja syön kyllä liki kerran viikossa ihan herkkuja.

Olen joskus laihduttanut useamman kuukauden ajan ja olen myös sallinut joskus herkkujakin itselleni... mutta nyt kun laihdutus vasta alussa, niin haluasin pitää tiukemman linjan ainakin kuukauden ajan, ja sitten vasta suoda herkuttelun... jos nyt repsahdan, koko viikonloppu menee mässätessä... :(

Minä taas aloitin löysemmin ja kun aloin tottua herkuttomuuteen pidensin välejä ja vähensi ns.herkkuja.

kyllä laihduttajakin saa herkutella. Mulla ainakin paino pudonnut vaikka joka päivä syön herkkuja. Ei koko pitsaa vaan viipale tai kaksi. Ja hitaasti nautiskellen. Sama joka herkussa. Ei koko suklaalevyä vaan rivi. Hampurilaisiakin voi tehdä itse ja mahdollisimman kevyesti.

Yhteistyössä