Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toi kuva näyttää parhaimmalle...joku tuon tyylinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toi kuva näyttää parhaimmalle...joku tuon tyylinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toi kuva näyttää parhaimmalle...joku tuon tyylinen
Siis toinen kuva!!! mene ajatus nopeemmin kuin kirjotus...
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:minkälainen sun pää nyt on??
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Ja sun poika on syntyny samana päivänä ku meiän poika! Tosin 2 vuotta myöhemmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Hmh, ei kai tässä mitään voi, kaikki sanoo että pätki pois, vaikka mie suunnittelin kasvattavani...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oi sä näytät ihanalta millä tahansa tukalla! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Vika on musta kivoin. Sä muistutat sitä mimmii joka oli dawsons creekis
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Vika on musta kivoin. Sä muistutat sitä mimmii joka oli dawsons creekis
Mie oon kuullu tuon joskus aikasemminkin mut miulla ei oo mitään hajua että kenestä puhutaanKuvaa kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Vika on musta kivoin. Sä muistutat sitä mimmii joka oli dawsons creekis
Mie oon kuullu tuon joskus aikasemminkin mut miulla ei oo mitään hajua että kenestä puhutaanKuvaa kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Vika on musta kivoin. Sä muistutat sitä mimmii joka oli dawsons creekis
Mutta sä oot nätimpi kun se.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Vika on musta kivoin. Sä muistutat sitä mimmii joka oli dawsons creekis
http://www.vidiot.com/DawsonsCreek/images/Maxim9907p124.jpg