Mitä herkkuja laihduttajalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihis

Vieras
Niin, siinäpä se kysymys. Olisiko jotain hyviä vaikkapa kahvin kanssa herkutteluun? Tai millä te laihduttajat ylipäätään herkuttelette? Itsellä ei onnistu millään kokonaan maken jättäminen pois..

Banaanirahkaa. Eli maitorahkaa, banaaninpaloja, makeutukseksi hiukan hunajaa. Ja kyllä minä pari kertaa viikossa syön kahvin kanssa ihan pullaa, piirakkaa, tai keksiä. Juju on ottaa vain vähän, ja sitten huomioida se päivän muussa syömisessä.

Pilkon pakastemansikoita,laitan ne 4dl rasvatonta jogurttia,makeutinta ja banaanin tehosekoittimeen ja kurautan pirtelön. Voi lisää myös all bran muroja.

Sit teen usein rahkaa eli maitorahkaa,hedelmiä ja makeutinta

Eikä tarvitsekaan lopettaa kokonaan. Mä olen itse lähtenyt sille linjalle että syön suklaata jos tekee mieli mutta vain pienen patukan tai vastaavaa.
Ja hyvin on taktiikka toiminut. En kuitenkaan joka päivä syö joten mieluummin harvemmin ja kunnollista kuin joka päivä jotain korviketta.
En juo kahvia joten sinänsä helpompaa kuin en tarvitse kahvipullaa.

Tuskinpa kannattaa miettiä leivonnaisissa hirveästi keveyttä... No toki voi vaihtaa kaikki leivonnassa käytettävät jauhot, eli itse käytän vain hiivaleipäjauhoja. Niistä tulee oikeasti hyvät pullat ja piirakat, makueroa ei edes huomaa. Vain kakkupohjiin käytän ihan vaaleita vehnäjauhoja. Mutta kuten tuolla jo moni sanoi, niin avain on KOHTUUS ja KOKONAISUUS. Jos syöt pullan päiväkahvilla, niin joko a) poltat pullan kalorit liikunnalla tai b) vähennät muuta syömistä siltä päivältä. Eli otat kokonaisuuden huomioon.

Kärjistettynä voit syödä päivässä esim. 1,5 suklaalevyä, mutta sitten et syökään mitään muuta ;)

Onkos tosiaan niin että kalori on kalori, tuli se mistä vaan? Eli jos vain kalorimäärä pystyy samassa niin laihtuu vaikka söisi joka päivä pitsan eikä muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja tääm:
Onkos tosiaan niin että kalori on kalori, tuli se mistä vaan? Eli jos vain kalorimäärä pystyy samassa niin laihtuu vaikka söisi joka päivä pitsan eikä muuta.

Näin on,mutta aika nopeesti tulis huono olo tommosesta ruokavaliosta.

Yhteistyössä