mitä hemmettiä?!?! ylläpito tai joku, osaisitteko vastata? miten tämä on mahdollista?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmiäinen

Jäsen
28.03.2005
851
0
16
kurkkasin profiiliini kun äsken kirjauduin. sieltä löysin mm. tällaisen keskustelun.

http://keskustelu.kaksplus.fi/t462220

en ole ikinä tällaista ketjua ennen nähnyt, enkä varmasti myöskään tätä siis aloittanut. minun nikkini siinä kuitenkin komeilee. ja kun sitä klikkaa, avautuu vielä kaiken kukkuraksi minun profiilini!!!

eli mistä siis on kysymys?!

Milloin olet rekisteröinyt nimimerkkisi? Tuo ketju on kirjoitettu 5/06 eli olisiko silloin nimesi ollut jonkun muun hallussa ja olet vasta myöhemmin sen rekisteröinyt kun tuo aiempi kirjoittaja on sen jo hylännyt?

Minä en ole ylläpidosta tai muualtakaan, mutta oon törmännyt samaan seikkaan jossain muussa ketjussa. Tämän palstauudistuksen jälkeen jotkut nikit esitetään mustana (jostain ihme syystä), vaikka ne on alunperin kirjoittanut harmaana. Mene ja tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ennen palstauudistusta harmaana kirjoitetut tekstit on tulleet sun nikin alle. Siis joku muu on kirjoittanut harmaana, käyttäen samaa nikkiä kuin sinä. Ja muutoksen jälkeen ne näkyy sun viesteissä.

ihan oikeesti? olin ihan hoomoilasena kun tuon ketjun näin :o :o :o

olen ollut jo tuolloin 05/06 rekisteröityneenä. mutta ilmeisesti on jotain muutakin sekaannusta nyt, koska profiilistani on myös kadonnut viestejä. siis kun siellä näkyy se viestien lukumäärä. se on vähentynyt huimasti.

Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
olen ollut jo tuolloin 05/06 rekisteröityneenä. mutta ilmeisesti on jotain muutakin sekaannusta nyt, koska profiilistani on myös kadonnut viestejä. siis kun siellä näkyy se viestien lukumäärä. se on vähentynyt huimasti.

No sen se on tehnyt mullakin ..... poistuivat uudistuksen myötä osa siitä...

Ne ovat vähentyneet kaikilla, viestejä on poistettu tuolta vanhemmasta päästä.

noita viestien lukumäärää on ajan saatossa tasaiseen tahtiin vähennetty, onneksi. ties mikä olisi lukumäärä jos kaikki tuolla olisi kun palstahistoriaa on takana jo kohta 7v :whistle: samaan tahtiin poistuu vanhimmat viestitkin muistista

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

ogei. mut siis miten tuo joku on voinut kirjottaa "minuna" tuolloin 05/06? onko se vaan kirjottanu harmaana mutta samalla nimellä, ja tuo ketju sitten sen takia on ikäänkuin minun kirjoittamani? tapahtuuko sitten jatkossakin samalla tavalla, että joku harmaana kirjoittaa samalla nimimerkillä, ja simsalapim! se on saman nimisen rekisteröityneen kirjoittamaa..? toivottavasti ei!

Etkö sä nyt tajua? :saint:
Joku HARMAA on kirjoittanut "nimimerkillä" helmiäinen, ja nyt uudistuksen jälkeen se näkyy muka sun kirjoittamanasi. Se harmaa on siis vaan kirjoittanut siihen kirjoittaja -kohtaan että helmiäinen.

ogei. mut siis miten tuo joku on voinut kirjottaa "minuna" tuolloin 05/06? onko se vaan kirjottanu harmaana mutta samalla nimellä, ja tuo ketju sitten sen takia on ikäänkuin minun kirjoittamani? tapahtuuko sitten jatkossakin samalla tavalla, että joku harmaana kirjoittaa samalla nimimerkillä, ja simsalapim! se on saman nimisen rekisteröityneen kirjoittamaa..? toivottavasti ei!

Ei kun se oli vain se yksi kerta, kun uudistuksen mukana tuli se pakkorekkautuminen muille osioille. Siellä nääs ei voi kirjoitella harmaana. =)

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Etkö sä nyt tajua? :saint:
Joku HARMAA on kirjoittanut "nimimerkillä" helmiäinen, ja nyt uudistuksen jälkeen se näkyy muka sun kirjoittamanasi. Se harmaa on siis vaan kirjoittanut siihen kirjoittaja -kohtaan että helmiäinen.

se taidat olla sinä, joka ei nyt tajua. ei minulla ole mitään ongelmaa tajuta tuota, että joku harmaa on samalla nimimerkillä sattumoisin kirjoittanut. ja että se sen takia nyt näkyy sitten mustana. en vain tiennyt että se on mahdollista. nyt tiedän. ja sitten mietin vain sitä, että toistuuko se nyt sitten aina. mutta siihenkin tuli jo selvyys, kiitos jätkän :saint:

Ei kun se oli vain se yksi kerta, kun uudistuksen mukana tuli se pakkorekkautuminen muille osioille. Siellä nääs ei voi kirjoitella harmaana. =)

kiitos. olen ollut näemmä liian kauan palstalta poissa :D

Yhteistyössä