mitä hemmettiä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napukaj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

napukaj

Vieras
kämmenessä ja toisen käden pikkusormessa ja nimettömässä, siinä sivulla, värittömiä pieniä patteja. Kutiaa kuin helvetti välistä, kuuma vesi on suorastaan nautinto noilla alueilla. Jotkut patit puristaessa erittää kirkasta nestettä. Iho alkaa olla rikki kun pakko raapia : /

en uskoisi että syyliä kuitenkaan... Nytkin tuohon pikkurilliin päivän aikana ilmaantui ja kiristää kuin jokin rakko, kipuilee. Kohta varrmaan alkaa kutina. Läpimitta ehkä muutaman millin ja täysin ihonvärisiä. Luulen että ennenkin ollut näitä mutta ei näin paljon ja pahana.

vesirakkuloita.. itellä välillä tulee just sormiin ja sormenväleihin varsinkin jos oon rasvannut kädet kunnolla illalla(mulla atopia) niin aamulla on noita kutisevia näppylöitä ja niitä on toooosi kiva raapia ku ne tulee tosi kipeeks :/

Mulle tulee jos siitä jos pesen paljain käsin nyrkkipyykkiä.. Siitä pesupulverista siis.

Ja jostain muustakin pesuaineesta tulee mutta oon nykyään opetellut käyttämään hanskoja kaiken kanssa niin kädet on paljon paremmassa kunnossa.

Yhteistyössä