Mitä hemmettiä mä ostan tolle miehelle lahjaks!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panikki iskeepi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen ostanut aamutossut, dödö/suihkusaippua/partavesipakkauksen ja sit jos vielä hakis lahjakortin johonki... Tylsää, mutta toimii ainakin meillä =) Tuo ei mitään kummempia haluakaan, sanoo aina ettei mitään tarvi hänelle, vaikka ite ostelee mulle kuitenki kaikennäköstä...

Miehellä on paksu kultainen kaulakoru, ei käytä muita koruja. Ei lue kirjoja, paitoja en osaa ostaa kun kuitenkaan ei kelpuuta mun ostamia, lahjakorttia on hankala hommata kun en oikein tiedä että mihin... On vaikeaa!!! Ja niitä hajujakaan en enää osta, on kaapit pullollaan miehen hajuvesiä, ei varmaan eläissäkään kerkiä niitä kaikkia käyttämään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miehellä on paksu kultainen kaulakoru, ei käytä muita koruja. Ei lue kirjoja, paitoja en osaa ostaa kun kuitenkaan ei kelpuuta mun ostamia, lahjakorttia on hankala hommata kun en oikein tiedä että mihin... On vaikeaa!!! Ja niitä hajujakaan en enää osta, on kaapit pullollaan miehen hajuvesiä, ei varmaan eläissäkään kerkiä niitä kaikkia käyttämään...

Eli jäljelle jäi se lannevaate ( suomeksi sanottuna pyyhe joka tarranauhalla laitetaan lanteelle saunan jälkeen)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eli jäljelle jäi se lannevaate ( suomeksi sanottuna pyyhe joka tarranauhalla laitetaan lanteelle saunan jälkeen)

Mä oisin voinu ostaa sen ISÄNTÄ pyyhkeen tai mikälie lannevaate onkaan, mutta nekin oli perhana jo loppunu...

tyyny,peitto, hierontaöljy, sukat, kuksa, termari, muumimuki, pelikortit, taskulamppu, joku lemppari cd, dvd, potkukelkka, reppu, uikkarit, tex willer, puhelin, mp3 soitin,

Harrastaako se mitään?

Mä ostin ukolleni liput lätkämatsiin(sisältäen ruuat), ajohanskat moottoripyöräilyyn, Juha Vuorisen kirjan (ei tuokaan mitään muita kirjoja lue), yhden pleikkapelin ja veikkauksen arpakuoren (tää on ihan perinne meillä ).
Lisäks paketista löytyy vielä sukkia ja boksereita jotka tulee tosi tarpeeseen vaikka musta vähän tylsä lahja onkin.

Kerro mitä se harrastaa?
-neule
-urheilukerrasto
-rc-auto tai lentokone (esim. www.mulletoi.com)
-lahjakortti hierontaan, ravintolaan tms.
-miesten ihonhoitotuotteita paketti
-jotain elektroniikkaa,mp3-soitin, langaton hiiri, blue tooth tai jotai..

Yhteistyössä