P
panikki iskeepi
Vieras
Mulla ei yhtään raksuta... Ostaisin vaikka mitä mutta kun rahaakaan ei ole liiaksi.. Jotain, mutta mitä!?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tii:Jotain sille sisäiselle pojalle ja jotain sille isolle miehelle =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehellä on paksu kultainen kaulakoru, ei käytä muita koruja. Ei lue kirjoja, paitoja en osaa ostaa kun kuitenkaan ei kelpuuta mun ostamia, lahjakorttia on hankala hommata kun en oikein tiedä että mihin... On vaikeaa!!! Ja niitä hajujakaan en enää osta, on kaapit pullollaan miehen hajuvesiä, ei varmaan eläissäkään kerkiä niitä kaikkia käyttämään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehellä on paksu kultainen kaulakoru, ei käytä muita koruja. Ei lue kirjoja, paitoja en osaa ostaa kun kuitenkaan ei kelpuuta mun ostamia, lahjakorttia on hankala hommata kun en oikein tiedä että mihin... On vaikeaa!!! Ja niitä hajujakaan en enää osta, on kaapit pullollaan miehen hajuvesiä, ei varmaan eläissäkään kerkiä niitä kaikkia käyttämään...
Eli jäljelle jäi se lannevaate ( suomeksi sanottuna pyyhe joka tarranauhalla laitetaan lanteelle saunan jälkeen)