Mitä hellyyttävää lapsesi on tänään tehnyt/sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Olin sanomassa tytölle hyvää yötä niin yhtäkkiä tyttö (pian 4v) otti mua tiukasti käsivarresta kiinni ja painoi poskeansa vasten sanoen "Mä halusinkin just sun nimisen äidin" :heart: :heart:

mun 2-vuotias kysyi kun istahdin sohvalle ruuanlaiton+syömisen jälkeen:"äiti,ootko ihan poikki?" odotan siis kolmatta lasta ja viikkoja on 32...lepäilen päivän mittaan vähän väliä.

Meil on ollu 2v:lla tänään sellanen "tyhmääiti" päivä. Ihan kaikki on ollut väärin ja kaikesta on oltu eri mieltä - mutta kieltämättä, on se aika hellyttävää sekin kun pieni ihminen on koko sillä 2v:n tarmollaan periaatteen vuoksi eri mieltä :D

Poika 3v sanoi nukkumaan mennessä: "Äiti, mä rakastan tätä mun unikoiraa." Minä: "Joo ja unikoirakin varmasti rakastaa sua." Poika: "Niin, kyllä pienetkin voi rakastaa." :heart:

Poika 1v4kk juoksi ovelle isää vastaan ja huusi ja nauro ja hihku ihhä tuli ihhä tuli.
Eipä vissiin iskäki ollu mielissään. Ja sit poika halas ihan onnellisena ihhää....

Aivan ihania juttuja :heart: !

Meillä keskimmäinen (3-v.) tuli kesken välipalansa syömisen halaamaan minua - olin täyttämässä astianpesukonetta - sanoen: oli ihan pakko tulla sinua rakastamaan pikkaisesti :heart:

Esikoinen(vielä tovin 5-v.) huikkasi unille mennessään : Hyvää yötä, äiti rakas. Näe sinäkin kauniita unia, minä ainakin toivon niin :heart: .

Nuorimmaiseni (9kk) on ollut tänään oikein äidin halikone. Tyttö sitten äkämystyi perinjuurin suihkussa käyntiäni ja huuti sen ajan kuin peijoona, vaikka mieheni ja veljensä kovasti yrittivät lohduttaa ja viihdyttää toista. Ilmestyttyäni näkyviin tyttö oli jo aivan lohduton, kasvot kyynelistä märkinä ojenteli käsiään minua kohti ja kun kaappasin hänet syliini, tytön suusta purkautui helpottavien nyyhkäisyjen saattelemana "äiti" ja sain tiukan ison halauksen :heart: .

Rakkaita ovat kaikki.

Yhteistyössä