Mitä helkkaria mä teen? Elänkö omaani vai muiden elämää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PK

Vieras
Mulla on kauhee stressi päällä, kun en tiä mitä teen elämässäni :(
Mä tahtoisin lapsen, nyt heti!
Mutta mulla on varma työpaikka odottamassa maaliskuusta joulukuuhun. Tällä hetkellä oon pelkällä ttt:lla.
Olen kertonut alkavasta työstäni esim. vanhemmilleni. Nehän äläkän nostaa, jos nyt raskaaks paukahdan!
Olen sitäpaitsi yh, mutta ex-ukko on valmis uuteen lapseen!

Teenkö ihan kuin itse haluan vai muiden mieliks??

Mä sanoisin, että lapsi on tärkeämpi kuin mikään mahdollinen duuni. Mä olen itselleni ottanut tämän kannan kun pohdittiin 'lapsen hankinnan ajoitusta'. Me päätettiin, että lapsi tulee kun tulee ja jos osuu huonoon saumaan työelämässä niin siitä pettymyksestä pääsen kyllä yli.

Tee just niin kuin haluat.

Lainaan sinulta yhtä lausetta: "Teenkö ihan kuin itse haluan vai muiden mieliks??"

Teet just niin kuin itse haluat! :D Älä hemmetissä tee muiden mieliksi mitään, ainakaan sellaista jota saatat myöhemmin kaduta rankasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Lainaan sinulta yhtä lausetta: "Teenkö ihan kuin itse haluan vai muiden mieliks??"

Teet just niin kuin itse haluat! :D Älä hemmetissä tee muiden mieliksi mitään, ainakaan sellaista jota saatat myöhemmin kaduta rankasti.

Näin mä yritän ajatella, mutta mieltä painaa silti!

Mikä sua estää lasta yrittämästä? Voihan olla että raskaaksi tulossa kestää useampi kuukausi. Sitäpaitsi, jos kerran työt on jo sovittu, on ihan sama menetkö sinne raskaana vai et (olettaen ettei työ ole vaarallista raskaanaolevalle). Toimeentulon kannalta olisi tietysti mukavampi jos ehtisi olla sen puoli vuotta töissä niin saisi isompaa äp rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta tässä ei taas ole olennaista se työpaikka, vaan se että olet yh. Minä en alkaisi tieten tahtoen tekemään eksälle lasta, oli työpaikka tiedossa tai ei.

No me ollaan virallisesti erottu 4v sitten ja ollaan edelleen "yhdessä". Miksi tekisin lapsen kenenkään muun kanssa?

sirrä sitä vauvan tekoa muutamalla kuukaudella, niin saat molemmat... Eihän se vauva heti tule kun raskaaksi paukahdat ja töitä voi tehdä raskaanakin eli yrittäkää lasta vasta silloin maaliskuussa niin kerkeät olla hyvin töissä...

Yhteistyössä