Mitä häälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Delfi80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Delfi80

Jäsen
04.08.2006
157
0
16
Siinähän se kysymys jo olikin! Kaverini menee heinäkuussa naimisiin ja minä onneton et yhtään tiedä mitä ostaa lahjaksi! Mitä yleensä ostetaan hääparille? En ole koskaan käynyt häissä joten kaikki tulee olemaan yhtä uutta kokemusta! Kaikenlaisia vinkkejä otetaan vastaaan!

Porukalla vois laittaa ihan shekin jos itsellä ei ole varaa laittaa 20e enempää. Nykyään parit asuu yhdessä vuosia ennen naimisiin menoa niin tahtoo olla tuo tavara puoli jo valmiina...

tietysti voisit keksiä jotain persoonallista esim. painaa/ painattaa jotkut kauniit romanttiset tyynyliinat tai vastaavat.

paljon ihmiset ostaa petivaatteita yms. mutta tosiaan jos kaikki jo niinsanotusti valmiina niin vaikeaahan se on.

Hääparilla ei siis ole lahjalistaa?
Romanttinen pic-nickori on mun mielestä kiva lahja niin hääparille kuin muillekin juhlijoille. Sen voi sitten täyttää budjetin mukaan. Champanjaa ja kristallilasit, viltti, kynttilälyhty, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Lari:
Hääparilla ei siis ole lahjalistaa?
Romanttinen pic-nickori on mun mielestä kiva lahja niin hääparille kuin muillekin juhlijoille. Sen voi sitten täyttää budjetin mukaan. Champanjaa ja kristallilasit, viltti, kynttilälyhty, jne.

tän mä olinki unohtanu, itse ostin vuosia sitten kaverille ja hänen miehelleen nätin korin ja laitoin sinne kuoharia, lasit, kynttilänjalat+ kynttilät, servetit, sit kaikkea pilaantumatonta herkkua.

Kerää esim Indiskasta (halpoja ja kauniita "erikois" astioita) sellanen picnic kori eli
kori johon kerätään vaikka kaks viinilasia, lautaset, haarukat, tabletit, viiniä juustoja yms ja kauniit kääreet päälle (esim kinkkupussista ja kuivakukista)

ollaan kerätty tällänen kaikille tutuille jotka menee naimisiin, ei oo haitannu vaikka ei ole ollu jotain tiettyä astiastoa sillä on ollu hauska yksityiskohtainen paketti erikoistilaisuuksiiin esim kahdenkeskisiin romannttisiin illallisiin...

OHO TÄÄLLÄ OLI JOKU EHDOTTANUT TÄTÄ.. :ashamed:

onko pihää heillä, pihatarvikkeita kenties? haravaa, kukkasaksia, essuja, sipuleita yms...

tai sitten porukalla keräätte esim kylpylälahjakortin tai hierontoja tms...

tai sitten me saatiin kaikkia keittiön lastoja ja kapustimia ja veitsiä, kaikki fiskarssin, oltiin tosi tyytyväisiä kun voitiin heittää ikea ja tarjoustalo kama menemään ja korvata uusilla laadukkailla...

Radiossa oli just juttua että häälahjat on aina liikaa suunnattu naiselle, on hopeaa, posliinikahvikuppia, pussilakanaa jne. Ei ne miehiä kiinnosta ja kuitenkin mieskin menee naimisiin. Me saatiin myös kuppia ja kippoa ja hopeaa, mutta serkkuni osti meille akkuporakoneen jota mies on iloisesti käyttänyt yhdeksän vuotta jo, myös konjakkilasit miellytti miestäni..

Mä ainaki tykkäsin ku joku oli ostanut meille häälahjaksi Pentikistä ihania valokuvakehyksiä, semmosia valkoisia mihin voi sit vaikka hääkuvan laittaa! Olisko semmonen paha?

aivan ihania ideoita! tossa selailin nettikauppoja ja silmiini pisti valokuvakehys johon saa eri vaiheiden kuvia. (Kehyksessä tilaa viidelle kuvalle. Samaan kehykseen tallennat kuvan seurusteluajasta, kihlajaisista, häämatkasta, 1.vuosipäivästä ja hääpäivästä) Olisiko liian lapsellinen tollanen kehys?

Yhteistyössä