Mitä häälahjaksi?? Avut tervetulleita. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöttiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöttiäinen

Aktiivinen jäsen
14.04.2008
2 544
0
36
Eli, ystävä pariskunnalla häät kk:n kuluttua. Ovat ollet yksissä jo seittemän vuotta, kaksi pientä lasta ja omakotitalo. Kaikkea lakanoista kodinkoneisiin siis löytyy jo.

Olen "suunnitellut" kokoavani heille pienen hemmottelukorin, jonne laittaisin esim. suklaata, hierontaöljyä ja... siihen mun mielikuvitis loppuukin. :/

Mitä muuta voisin koriin laittaa?? Ja rahaa olis käytettävänä n. 50e (ihan vaan sen takia ku samaan aikaan on hankittava lapsen kanssa miehelle isäinpvälahja, miehelle synttärilahja ja sit joulukin tulossa). Et ei ihan kaikki rahat menis yhteen lahjaan.

Mutta kaikki vinkit tervetulleita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
kynttilä tunnelmaa luomaan?!
Parin lempibändin cd?

Kynttilöitä olen itsekkin miettinyt.
CD:tä en usko että tarvitsisivat, taitavat netistä hankkia heti haluamansa musiikin. :D Ainakin näin luulen. Mutta hyviä ideoita, kiitti sullekin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
mites jos ostaisit laadukasta shampanjaa ja shampanjalasit vaikka ekaa hääpäivää varten.ne johonkin nättiin koriin.

Kiva idea, en tullu miettineekskään. =)
Pannaan idea korvan taakse.

Kiitti. =)

Tämä on mun mielestä hyvä lahjaidea, olen itsekkin eräälle hääparille tällaisen antanut. Helposti vain käy niin, että tuo ei sovi sun budjettiin sillä halvimmillaankin shampanjapullo maksaa yli 30 euroa (niistä laadukkaista merkeistä puhumattakaan) ja shampanjalasien hinnat ovat siinä 20e/kappale ja laadukkaat vielä enemmän!
Mutta kuitenkin, hyvä idea =)

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
mites jos ostaisit laadukasta shampanjaa ja shampanjalasit vaikka ekaa hääpäivää varten.ne johonkin nättiin koriin.

Kiva idea, en tullu miettineekskään. =)
Pannaan idea korvan taakse.

Kiitti. =)

Tämä on mun mielestä hyvä lahjaidea, olen itsekkin eräälle hääparille tällaisen antanut. Helposti vain käy niin, että tuo ei sovi sun budjettiin sillä halvimmillaankin shampanjapullo maksaa yli 30 euroa (niistä laadukkaista merkeistä puhumattakaan) ja shampanjalasien hinnat ovat siinä 20e/kappale ja laadukkaat vielä enemmän!
Mutta kuitenkin, hyvä idea =)

No joo, kattelinkin jo pullojen hintoja alkon sivuilta ja totesin saman, tosin tiesin kyllä muutenkin että aito shampanja on K-A-L-L-I-S-T-A. Harmi.
Mutta toisaalta, laadukas kuohuviini ja kuoharilasit... Ni ei tarvis ihan monia satasia yhteen lahjaan upottaa, pääsis hieman halvemmalla. Ja ajatus pysyin kuiteskin samana. :)

Tää idea tuntuu kyllä aika hyvältä. =)

Minusta 50 euroa on kyllä ihan riittävä. Vaikka et siis mitään kysynytkään, mutta kun avauksessasi selittelet sitä rahasumman pienuutta. Itse olen käyttänyt ystäväpariskuntien häälahjoihin 35 euroa.

Minusta tuollaiset yksittäiset shamppanjalasit on tyhmiä.

Osta Stockkalta laadukas piknik-reppu, siis sellainen moderni ja hyvännäköinen tapaus - ei mtn. epäkäytännöllistä koria, laitat sivutaskuun itse tehdyn "lahjakortin" yhteisestä vapun vietosta ensi keväälle...

minäkin tykkään tuosta kuohari-ideasta. Saatiin ite häälahjaksi lasit ja pullo laadukasta. Olipa ihana sit vuoden päästä muistella täydellistä päivää ja ottaa lasilliset. Nuo korijutut ei vetoa meikäläiseen. Noita koreja ennestää kämppä täys, enkä tykkää mistään krääsästä. Öljyt ja kynttilät jää ainakin tässä talossa käyttämättä. Lojuvat aikansa kaapissa ja kolmen vuoden päästä kaappia tyhjentäessä heitän roskiin, sori.
Lahjakortti ravintolaan, 50 euroo on jo mukava summa. Tuommoinen olisi kiva käyttää yhteiseen hemmotteluun.

Minusta tuo kori idea on hyvä. Osta jokin halpa kori jonka voi heittää pois kun se tyhjenee. Sisältö kai se pääasia on.

koriin vois laittaa: suklaata PALJON, naksuja, viinipullo,kynttilöitä, hierontaöljyä jne. Tai eikös tuossa ole jo aika paljon. tarviiko edes muuta laittaa.
Idea siis et viiniä ja pientä naposteltavaa kynntilän valossa kera rakkaan hierontasessioin. =)

Me saatiin kihlajaislahjaksi kuoharia ja sit sellaset koristeelliset kuoharilasit joihin oli kaiverrettu meidän nimet. Itse tykkäsin niistä paljon ja nyt kun ollaan naimisissa niin kilistellään niillä aina hääpäivinä ja ja muinakin tärkeinä yhteisinä päivinä.

Laadukasta shampanjaa ei saa 50?:lla... Kuoharia saa ja sehän ajaa saman asian.

Ovatko saunojia? Jos jotain siihen liittyvää, vaikka saunatuoksuja tms. Kynttilä sopii tollaseen koriin, samoin musiikki, kuoharia pieni pullo, vaikka joku hauska parisuhdepeli tms. Korin sijasta voi pakata nättiin kassiin, niin ei jää se kori viemään tilaa...Niitä tosiaan tulee aina välillä.

Pikniklaukku oli musta hauska idea. :) Ite tykkäisin, olis kätevä.

Onko parilla lahjalistaa tai voitko kysyä mieltymyksiä joltain läheiseltä?

Entäs jos eivät tykkää viineistä yms? Mulle jos joku kiikuttais viinia, kuoharia tai shamppanjaa ni siitä ei olis mitään iloa ku mun mielestä ne maistuu pahalle :ashamed:

Just suklaata, itseleivottuja herkkuja, sipsiä keksia, suolatikkuja ja-keksejä jotain juustoja (ei mitään home juusto vaan tuore-, feta, yms juustoja) kynttilöitä ja vaikkapa joku halppis kokoelma cd mailman kauneimmista rakkausaluluista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Onko parilla lahjalistaa tai voitko kysyä mieltymyksiä joltain läheiseltä?

Sepä se ku lahjalistaa eivät tehneet ku eivät tiiä ittekkään mitä haluaisivat ku on jo "kaikkea". Tulevalta morsiamelta kysyin että anna ny jotain vinkkiä mitä haluaisivat mutta ei irronu mitään ku toisaankin eivät ittekkään tiiä mitä tahtosivat. Tässä on siis aivan vapaat kädet.

Ja joku sanoi ettei tykkää viineistä yms. ni tämä pariskunta kyllä juo, jos sattuu juoma jotain alkoholia sisältämään. :D Ei mitää juoppja tietenkään, vaan maistuu. :p Siks mietinkin, että se kuohari sopis kyllä tässä tapauksessa shampanjan tilalle et en usko et sillä niin väliä olis...

Tällanen häävuoden rahasarja on must kiva, jää talteen häävuoden kolikot!

http://www.rahapajamoneta.fi/wsp/shgfin/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=49135&table=PRODUCT&

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kuohari/shampanja pullo ja lasit, ihan kiva idea! Mutta.. kaksi "eriparilasia" pyörivät sitten kaapissa ikuisuuden kunnes päätyvät kirpparille =)

No ne olis kyllä tärkeämmmät kuin jotkut eriparilasit kun niihin vois kaiverruttaa hääparin nimet ja päivämäärän. Ainakin mun veljellä ko. lasit on vitriinissä esillä.

Yhteistyössä