Mitä h-lvettiä sitä tekis...ottaa niin kupoliin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsynyt kinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsynyt kinkku

Vieras
Mies töissä päivät pitkät...menee 7 ja tulee ilta kuudelta...Mä suunnittelen itse töihin lähtöä ja jo pakostakin, kun kuopus täyttää kohta kolme...mitä sitä vaan nyt keksis..mies sunnuntain töissä ja huomennakin sitten menee katsomaan jotain peliä...mä olen niin kuitti, väsy ja k*rpiintynyt tähän...

Kyllähän se on kivaa asua töissä ja jos vähänkin pidempään on lasten kanssa, niin huomaa, että pinna alkaa kiristyä sillä...voi että...hyvä isä ihan muuten, mutta vaan ei tahdo nähdä ympärillään muita kuin oman elämänsä/tekemisensä...

Saakutti, että ottaa kupoliin...mitä sitä tekis, jotta sais jotenkin oman elämänsä mallilleen ja siten, että olis tyytyväinen. Loppupeleissä itestähän se on kiinni eikä siitä, että koittaa myötäillä toista ja miellyttää...on se niin vaikeeta...on vaan muisto enää siitä akasta, joka oli silloin 10 vuotta sitten...miten sitä on päästänyt ittensä tähän jamaan...kele

Just kuin meillä, nytkin ukonraato on jollain tyhjänpäiväisellä keikalla eikä ole hoitamassa vaimoaan ja lapsiaan....

Miehet tuskin ymmärtää miten paljon mieltäpiristävämpää se töissäolo on kuin ikuinen kotonanuohoaminen - tiedän, että voi mennä ja tehdä mitä haluaa, mutta kuka jaksaa koko ajan kehittää jotain tekemistä ja menemistä??

Kolmen viikon päästä loppuu ehkä tämä kotonaolo, ukko varmaan palstailee sen jälkeen nikillä Provon ukko :D

Aika samat fiiikset täällä, ja päälimmäisenä juuri tuo kuinka sitä onkin päästänyt itsensä tähän jamaan?
Itse se on tästä oman elämän suosta noustava, mutta hankalaa se on kun mies tekee töitä, työn puitteissa reissaa, veljen mökkiä (ja omaakin) on rakennettava ja sit vielä sitä, tätä ja tota ja viihteellekin pitää joskus päästä...

Välillä minusta tuntuu kuin koko elämäni olisi vain ja ainoastaan toisten varassa, jos joku jotain niin ehkä minä sitten mutta jos ei niin käyttöön varasuunnitelma A jos sekään niin sitten B tai viimeiseksi C tai sitten voin tietysti unohtaa mitä minä halusinkaan tehdä.

Ihanat lapset ja rakas mies, mutta silti, aaargh!

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Just kuin meillä, nytkin ukonraato on jollain tyhjänpäiväisellä keikalla eikä ole hoitamassa vaimoaan ja lapsiaan....

Miehet tuskin ymmärtää miten paljon mieltäpiristävämpää se töissäolo on kuin ikuinen kotonanuohoaminen - tiedän, että voi mennä ja tehdä mitä haluaa, mutta kuka jaksaa koko ajan kehittää jotain tekemistä ja menemistä??

Kolmen viikon päästä loppuu ehkä tämä kotonaolo, ukko varmaan palstailee sen jälkeen nikillä Provon ukko :D

Joo, mä olen niin kypsä näihin asiakasiltoihin, joissa ukot syövät ittensä turvoksiin ja tietty juovat myös. Näitä yhdistyksiä riittää...perkule, mikä se onkaan, että akkojen aloilla ei ole tälläisiä. Naama norsunvituralla ehkä juodaan kahvitunnilla ylimääräinen kahvikupponen ja se siitä...Hitto, mä etin semmosen työn, jossa perustan jonkin pitsinnyplääjät ry:n joka kuukausi kokoontuvan ryhmän, jossa syödään ja juodaan hyvin...ärrinmurrin...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:

TÄMÄ NIIIIIIN TOTTA!!!

Tekis joskus mieli tehdä niin, että jättäs vaan lapun pöydälle, jossa jonkun lataamon osoite ja "Heippa, mamma hermolomalla, hoida pesue!"

Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:

TÄMÄ NIIIIIIN TOTTA!!!

Tekis joskus mieli tehdä niin, että jättäs vaan lapun pöydälle, jossa jonkun lataamon osoite ja "Heippa, mamma hermolomalla, hoida pesue!"

Minä aion karata huomenna, tosin vain lähikaupunkiin kirppikselle ja kauppaan mutta pakko päästä pois.
Mies ei vielä tiedä asiasta mutta tulee varmaan huomaamaan sen aamulla?
Siinähän sitten villiä viisikkoa huoltaa, ihan omaan tahtiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:

TÄMÄ NIIIIIIN TOTTA!!!

Minä aion karata huomenna, tosin vain lähikaupunkiin kirppikselle ja kauppaan mutta pakko päästä pois.
Mies ei vielä tiedä asiasta mutta tulee varmaan huomaamaan sen aamulla?
Siinähän sitten villiä viisikkoa huoltaa, ihan omaan tahtiin :D

Taidan tehdä huomenna samat :kieh: Kiitos erittäin hyvästä vinkistä :D

Yhteistyössä