K
kops
Vieras
Kiinnostaisi tietää mitä palstalaiset ostatte / etsitte huuto.netistä. Mikä nyy tällä hetkellä?
Itselläni olisi niin paljon sinne laitettavaa mutta vauvelin kans ei aika tahdo riittää. Kannattaako laittaa lasten vaatteita? Mahtaako mennä kaupaksi isommat siistit poikien vaatteet (n. 140-170cm) ? Pienet vauvan vaatteet? Lisäksi löytyy paljon arvokkasta lasitavaraa mutta luulisin sen menevän huonosti kaupaksi postikustannusten takia. Olenko väärässä? Entäs verhot ja kankaat? Marimekko, "aito retro" yms? :/
Itselläni olisi niin paljon sinne laitettavaa mutta vauvelin kans ei aika tahdo riittää. Kannattaako laittaa lasten vaatteita? Mahtaako mennä kaupaksi isommat siistit poikien vaatteet (n. 140-170cm) ? Pienet vauvan vaatteet? Lisäksi löytyy paljon arvokkasta lasitavaraa mutta luulisin sen menevän huonosti kaupaksi postikustannusten takia. Olenko väärässä? Entäs verhot ja kankaat? Marimekko, "aito retro" yms? :/