Mitä et miehessä hyväksy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuppu78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekkyyttä, sitä että kuvittelee naisen tekevän kaikki kotityöt eli ei osallistu perheen arkeen vaan oma työ tai harrastukset menee edelle. Tupakointi, alkoholin liiallinen käyttö, välinpitämättömyys.

Sitä, että ei osaa tehdä käsillään mitään.
Huono hygienia on myös yäk, mutta niin on liian sliipattu ulkonäkökin. En ikinä voisi mennä sänkyyn jonkun puunatun metroseksuaalin kanssa, jolle on tehty manikyyri :D
Pitää olla luotettava, mutta ei nössö. Huumorintajuton ei saa olla.

Itsekkyyttä, sitä että kuvittelee naisen tekevän kaikki kotityöt eli ei osallistu perheen arkeen vaan oma työ tai harrastukset menee edelle. Tupakointi, alkoholin liiallinen käyttö, välinpitämättömyys.

Kaikki tuollainen kertoo tietysti myös siitä, ettei mies arvosta eikä rakasta. Tietynlainen toisen hyväksikäyttö on siis ehdottoman negatiivista enkä sellaista miestä ottaisi.

No aika paljon on sellaisia asioita/ominaisuuksia:

kaikki laittomuudet (myös pilven polttaminen)
kaikki riippuvuudet
liika itsekkyys
huono taloudenpito
epäkohtelias käytös
pettäminen
"tyhmyys" (tahdon älykkään miehen)

jne. jne.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24176303:
Mutta eihän sellaiselle voi itse mitään, jos on lyhyt. :D

Liian lyhyiden miesten pitäisi hävetä lyhyyttään. Eihän kukaan normaali nainen hyväksy miehekseen lyhyttä miestä, siis alle 175cm pitkää miestä.

Väkivaltaisuutta,epärehellisyyttä, edelliseen kuuluu myös pettäminen, sellaista itsekkyyttä,ettei itse voi tehdä mitään toisen hyväksi tai kotona.Huono hygenia :x.
Tahallista loukkaamista tai haukkumista,tunnekylmyyttä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24176370:
Ei. Pelkääminen on ihan normaalia ja voisi olla vähän outokin sellainen, joka ei koskaan pelkää. Pelkuruus on jotain mikä kumpuaa itsekkyydestä.

Okei. Mutta tavallaan se pelkuruus määritellään ulkopuolelta, helposti sanotaan ihmisestä, että hän on pelkuri, mutta hän itse voi ajatella, että hän pelkää jotain.

Okei. Mutta tavallaan se pelkuruus määritellään ulkopuolelta, helposti sanotaan ihmisestä, että hän on pelkuri, mutta hän itse voi ajatella, että hän pelkää jotain.

Mä tarkoitan sellaista, että pelon takia toimii jatkuvasti väärin, niin, että se vahingoittaa muita. Jättää auttamatta, kun apua tarvitaan tai sallii pahan tapahtua.

Yhteistyössä