N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä vihaan alle 175cm pitkiä miehiä. Miesten pitää olla miesten pituisia, ei mitään hobitteja.
Itsekkyyttä, sitä että kuvittelee naisen tekevän kaikki kotityöt eli ei osallistu perheen arkeen vaan oma työ tai harrastukset menee edelle. Tupakointi, alkoholin liiallinen käyttö, välinpitämättömyys.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24176303:Mutta eihän sellaiselle voi itse mitään, jos on lyhyt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24176337:Pelkuruus on iso ei-ei.
No etkä vihaa, tai olet kyllä aika hassu, jos VIHAAT ihmistä hänen pituutensa vuoksi.Minä vihaan alle 175cm pitkiä miehiä. Miesten pitää olla miesten pituisia, ei mitään hobitteja.
Onko pelkääminen sinusta sama asia kuin pelkuruus?
Liian lyhyiden miesten pitäisi hävetä lyhyyttään. Eihän kukaan normaali nainen hyväksy miehekseen lyhyttä miestä, siis alle 175cm pitkää miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24176370:Ei. Pelkääminen on ihan normaalia ja voisi olla vähän outokin sellainen, joka ei koskaan pelkää. Pelkuruus on jotain mikä kumpuaa itsekkyydestä.
Okei. Mutta tavallaan se pelkuruus määritellään ulkopuolelta, helposti sanotaan ihmisestä, että hän on pelkuri, mutta hän itse voi ajatella, että hän pelkää jotain.