E Essi1 Uusi jäsen 08.05.2011 13 0 1 16.06.2011 #1 kulmasohvalla ja divaanisohvalla? Nyt olis siis isomman sohvan aika ja olen katsellut vähän sohvamarkkinoita, käytettykkin meille kelpaa. Mut, tota olen ihmetellyt kun samantyylisiä myydään joko kulmasohvana tai divaanisohvana
kulmasohvalla ja divaanisohvalla? Nyt olis siis isomman sohvan aika ja olen katsellut vähän sohvamarkkinoita, käytettykkin meille kelpaa. Mut, tota olen ihmetellyt kun samantyylisiä myydään joko kulmasohvana tai divaanisohvana
V "vieras" Vieras 16.06.2011 #2 Eiks kulmasohvassa molemmat sivut oo saman mittaiset? Divaanissa se toinen pätkä on lyhkösempi. Näin mä olen käsittänyt.. voin toki olla väärässäkin.
Eiks kulmasohvassa molemmat sivut oo saman mittaiset? Divaanissa se toinen pätkä on lyhkösempi. Näin mä olen käsittänyt.. voin toki olla väärässäkin.
MarieHos Aktiivinen jäsen 17.03.2011 7 390 2 36 Espoo 16.06.2011 #4 Kulmasohva sisältää nimensä mukaisesti kulman. N. puolesta välistä taittuu 90 asteen kulmaan. Divaanisohvissa on divaani. Yleensä se on vielä vaihdettavissa puolelta toiselle.
Kulmasohva sisältää nimensä mukaisesti kulman. N. puolesta välistä taittuu 90 asteen kulmaan. Divaanisohvissa on divaani. Yleensä se on vielä vaihdettavissa puolelta toiselle.