L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:No teitittely nyt vaan on kohteliasta ja kuuluu perus käytöstapoihin. Teitittelen aina vanhuksia, ja yleensä vieraita muutenkin.
Kysytkö siis ihan oikeasti käytännön vinkkejä? Siis jos kysyisit vaikka kaveriltasi otatko kahvia, niin esim. vieraammalta vanhukselta kysyt otatteko kahvia?Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:No teitittely nyt vaan on kohteliasta ja kuuluu perus käytöstapoihin. Teitittelen aina vanhuksia, ja yleensä vieraita muutenkin.
miten voi teititellä? miten se tapahtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:No teitittely nyt vaan on kohteliasta ja kuuluu perus käytöstapoihin. Teitittelen aina vanhuksia, ja yleensä vieraita muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Kysytkö siis ihan oikeasti käytännön vinkkejä? Siis jos kysyisit vaikka kaveriltasi otatko kahvia, niin esim. vieraammalta vanhukselta kysyt otatteko kahvia?Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:No teitittely nyt vaan on kohteliasta ja kuuluu perus käytöstapoihin. Teitittelen aina vanhuksia, ja yleensä vieraita muutenkin.
Mulle tuo teitittely tulee luonnostaan ja sitten ihminen saapi itse tehdä sinukaupat, jos haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:"Mitä teille kuuluu?"
"Mitä sinulle kuuluu?"
Teitittely kuuluu hyviin tapoihin, ja siitäkin voi harjoittelulla saada ihan luontevan ominaisuuden puheeseensa. Varsinkin asiakaspalvelu-alalla tätä korostetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:"Mitä teille kuuluu?"
"Mitä sinulle kuuluu?"
Teitittely kuuluu hyviin tapoihin, ja siitäkin voi harjoittelulla saada ihan luontevan ominaisuuden puheeseensa. Varsinkin asiakaspalvelu-alalla tätä korostetaan.
Joo ja se oikeesti on iskostunu mulle ainakin jo niin selkäytimeen et sit kun se asiakas sanookin että ei tarvitse teititellä, niin ei silti meinaa osata sinutella..![]()