mitä eroa (autoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammeli

Vieras
tietääkö joku mitä eroa on Chrysler Voyagerilla ja Grand Voyagerilla??

Onko eroa hinnassa esim. ja mitä kokemuksia on teillä ollut ko autoista.

Entä millasella autolla liikutte jos on 4 tai 5 lasta silleen kuitenkin et kaikille on paikka (myös vanhemmille)

no jotain tuollasta minäkin ajattelin mut en ollu ihan varma
itelle iski kauhee auto kuume ( ja vauva kuume kans ) ja mies ei oo just nyt tavoitettavissa niin en voinu siltä kysyä.
Onko kellään tietoa hyvistä/huonoista puolista tai jotain muuta tila-autoa vaihtoehdoksi

Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:
no jotain tuollasta minäkin ajattelin mut en ollu ihan varma
itelle iski kauhee auto kuume ( ja vauva kuume kans ) ja mies ei oo just nyt tavoitettavissa niin en voinu siltä kysyä.
Onko kellään tietoa hyvistä/huonoista puolista tai jotain muuta tila-autoa vaihtoehdoksi

Et sun pitää siis päättää nopeasti kun ei ehdi odottaa miehen kotiintuloa?=) noh huonoja puolia on ainakin suuri bensankulutus lyhyillä matkoilla. Pieni tavaratila, penkkejä kyllä löytyy. Hyvää on et kyytiin mahtuu monta.

Seat Alhambra on ainakin iso. Meidän kavereilla on ja siinä on kunnon penkit. Sit Fordilla on kans sellanen iso. Käytettynä myös Toyota Avensis Verso seitsemälle. Ja varmaan kaikkiin pitäisi laittaa suksiboksi katolle, koska oikeasti se tavaratila jää tosi pieneksi. VW Transporter on iso oikeasti. Yhden oppilaani perheessä on 6 lasta ja ne reissaa Volvo V 70 jossa takana lisäpenkki (kontissa). Jos enemmän tavaraa mukana, menevät kahdella autolla...

no eikä mun pidä mitään nopeesti päättää, kunhan kävin kattelemassa netissä autoja. Ei olla isommin puhuttu auton vaihdosta ( raha ratkaisee) mut pikku babya olen alkanut itsekseni taas miettimään, mut sen "takia" täytyis autokin vaihtaa olis meidän neljäs lapsi. Mutta kaipa jokainen teistä tietää että vauvakuumeelle ei voi mitään ja muut asiat ei sitä hidasta ja ilman autoakin pärjää tarpeen vaatiessa. siis jos ymmärsitte mitä tarkotin.

Ollaan miehen kanssa kyllä vauvelistakin puhuttu, mut mitään ei oo vielä päätetty.

misupai...

miten 8 ihmistä mahtuu ilman tavaroitakin v70 autoon ees istuun???

pitänee katsoa noita muitakin 7 hengen autoja ja et minkä hintasia ovat. Tällä hetkellä meillä on iso farmari, muta 5 hengen

meillä on grand voyager... just siks tuo "pidempi" malli että on myös tavaratilaa... ennen oli volvo V70 ja sellanen vaihdetaan kun lapset kasvaa.. tyytyväinen tuohon oon... mut volvo on volvo ja viel sellainen halutaan :laugh:

Miekin sitä ensin ihmettelin, mutta oppilaani selosti. Äiti ja isä edessä, kolme normaalilla takapenkillä ja loput kolme (alle 12 vuotiaita) selkä menosuuntaan siellä kontissa. Se o ihan totta, nähnyt oon. Niiden lapset on jotain 4, 5, 7, 9, 11, 13... Ja ei mitään kääpiöitä. Sit mun kummipojan perheellä on Opel Zafira 7:lle.

misupai,

no tietenkin noin mahtuu, mut aika hurjalta tuntuu. Mies haluis kans enemmin volvoa vaik noilla lisäpenkeillä, mutta minä karsastan sitä et mihin saan vaikka (mahdollisen vauvan) vaunut jos takakontin penkit pitää olla käytössä

Yhteistyössä