\
:ashamed:
Mä oon kyllä nokanki kaivanu aika leveeksi. Mitäpä mulla muutakaan, kotiäidillä, reikiäni rassaan.Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:34 jeps1 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:30 vieras kirjoitti:\Ei se mitään, sehän on kuitenki vaan pas.kaa. Mutta väljenee kaulasta alaspäin koko eukko, ku lapsia tekee. Tisseilläki voi heittää vesilintua päähän kolmannen mukulan jälkeen ja lätkä palaa jonkua ajan päästä omistajalleen. Helkutti näitä kyselyjä...Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:26 jeps1 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:25 vieras kirjoitti:Noinhan se just on. Neljännen jälkeen voit raapia per.settä suun kautta. Kätsyä. =)
toivottavasti ei jää paljoa tavaraa kynsien alle...maistuu muute p.aska suussa![]()
![]()
niin ja tohon vielä lisäyksenä sen verran, että alasti ei sitten kyllä kehtaa enää olla kenenkään nähden kun persus roikkuu ja kroppa on raskausarpia täynnä. Oma mieskin kiertää kaukaa ja lupakin vieraissakäymiseen on annettu. Ainoa kireä reikä taitaa takapuolen lisäksi (ei voi käyttää kauheiden pukamien takia) on vissiin nenän sierain ja siihen ukolla on taas aivan liian iso meisseli.... :ashamed: