A
"aapee"
Vieras
Meitä on ekaluokkalainen tyttö, minä & mies. Sain noin 7 kk työttömyyden jälkeen työpaikan ja vaihdoin kesälomarahat vapaaseen, että mullakin olisi kuukausi lomaa, eikä ole paljon ylimääräistä rahaa. Asutaan Helsingissä.
Ekan viikon mun lomaa ollaan kotosalla, uidaan ym.
Toisen viikon ajan ollaan tytön kanssa harrastusleirillä (majoitus mökeissä).
Kolmas ja neljäs viikko ovat yhteisiä miehen kanssa.
Kun mä menen töihin, mies ja tyttö lähtevät mummolaan ja viimeisen viikon ennen koulua ovat kotosalla. Mä olen sen maanantain ja tiistain koulunalkuviikolla kotona.
Kesäkuussa tyttö pääsee Lintsille kummin kera ja Särkänniemeen mennään elokuussa yhtenä viikonloppuna koko perhe.
Mitä edullista ja kivaa tekisitte noina yhteisinä lomaviikkoina? Kesämökkiä ei ole. Ei viitsisi koko aikaa olla vain kotonakaan.
Ekan viikon mun lomaa ollaan kotosalla, uidaan ym.
Toisen viikon ajan ollaan tytön kanssa harrastusleirillä (majoitus mökeissä).
Kolmas ja neljäs viikko ovat yhteisiä miehen kanssa.
Kun mä menen töihin, mies ja tyttö lähtevät mummolaan ja viimeisen viikon ennen koulua ovat kotosalla. Mä olen sen maanantain ja tiistain koulunalkuviikolla kotona.
Kesäkuussa tyttö pääsee Lintsille kummin kera ja Särkänniemeen mennään elokuussa yhtenä viikonloppuna koko perhe.
Mitä edullista ja kivaa tekisitte noina yhteisinä lomaviikkoina? Kesämökkiä ei ole. Ei viitsisi koko aikaa olla vain kotonakaan.