Mitä Easytec-haalarit maksaa uutena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin tytölle kirpparilta N&N Easytec tomaatinpunaisen haalarin (kainaloissa vähän valkoista kangasta, selässä sydänheijastin). Oli muhkea, lähes uudentuntuinen liekö edes pesty kertaakaan, polvissa oli vähän käytönjälkeä mutta ei ohentumaa. Alaosa oli paksumpaa ilmeisesti hyvinkin vedenpitävää, yläosa kevyempää kangasta. Täydellinen löytö, maksoi 17 e, mielestäni ihan sopiva hinta, jäin vaan miettimään mitähän se suunnilleen on maksanut uutena?

Mulla on kyllä menny usko noihin halppishaalareihin. Ostin käytettynä mutta uudenveroisena ciraftec-haalarin tytölle, no liukumäessä vedet läpi takapuolesta.
Sitten ostin pojalle alesta uuden tähti jonathan haalarin.
Märällä pyöränpenkillä vedet läpi haaroista. Haalari ollut käytössä 2vko, ei ole kertaakaan vielä pesty. Ei kiitos meille enää,

[QUOTE="Vieras";29196890]Mulla on kyllä menny usko noihin halppishaalareihin. Ostin käytettynä mutta uudenveroisena ciraftec-haalarin tytölle, no liukumäessä vedet läpi takapuolesta.
Sitten ostin pojalle alesta uuden tähti jonathan haalarin.
Märällä pyöränpenkillä vedet läpi haaroista. Haalari ollut käytössä 2vko, ei ole kertaakaan vielä pesty. Ei kiitos meille enää,[/QUOTE]

Noo, aika kuluneita ja tahraisia siellä oli T2H haalaritkin, hp 40e, en mä ainakaan sellaista maksaisi!

Meillä on tähti-J kestänyt kuivana ihan ojaan sukelluksenkin :)

Yhteistyössä