Mitä baariin päälle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
Mitä kolmekymppinen ylipainoinen nainen laittaa baariin päälle, ettei ole ihan kuin muusta maailmasta sinne revästy?
Kysyy joku joka on käynyt baarissa viimeksi yli vuosi sitten.

No ei ainakaan tunikaa ja leggareita, eikä mielellään mitään toppiakaan, kun on nuo allit sen verran kivat. Mut voisko farkkujen seuraksi laittaa vaan avarakaula-aukkosen trikoopuseron?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
iällä ja painolla ei ole väliä. laita mahdollisemman niukkaa ja paljastavaa niin siellä muutkin heiluu kaikki paikat näkyvillä

Joo, tämä on totta. Mitäs minä laitan päälleni polttareihin, jotka alkavat joskus alkuillasta ravintolassa, siis sellsaisessa bistrotyylisess, ei mikään menopaikka ja sitten jatkuu meno jonnekin vähintään kahteen yökerhossa.

Ei kehtaa mennä ruokailemaan pikkuvetimissä eikä huvita olla mummo yökerhossa...

Ei tosiaankaan pantterikuviota jos ei halua näyttää köyhän miehen hannele laurilta... Farkut, toppi ja sen päälle joko jakku/villatakki/bleiseri/tms. sisätakki, joka vastaa parhaiten omaa tyyliä. Näin ei allit näy, ja toppi ei vaikuta muutenkaan liian paljastavalta, vaikka olisikin hieman avokaulainen. EHdottamasi avokaulainen trikoopusero on niinikään jees. Tuossa toppi+jakku -yhdistelmässä on se etu, että jos tulee kuuma, jakun voi heittää veks!

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Minari ja toppi,varmasti erottuu joukosta kun kaikilla muilla on farkut jalassa :whistle:

Näin.

Kaveri sano mulle että elä vaan laita hametta, kuulemma huorat ja tyrkyt laittaa. Itse ei kehtaa edes pitää koskaan kaveri hametta.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Joo, tämä on totta. Mitäs minä laitan päälleni polttareihin, jotka alkavat joskus alkuillasta ravintolassa, siis sellsaisessa bistrotyylisess, ei mikään menopaikka ja sitten jatkuu meno jonnekin vähintään kahteen yökerhossa.

Ei kehtaa mennä ruokailemaan pikkuvetimissä eikä huvita olla mummo yökerhossa...

Ks. aikaisempi vastaukseni. Siistit, vähän paremmat farkut, sexy toppi ja sen päälle jakku/bleiseri/villatakki, jonka tarvittaessa voi vaikka napittaa hieman kiinni sen bistro-osuuden ajaksi. Yökerhossa takin voi jättää narikkaan. Minä pukeudun tosi usein tähän tyyliin, mulla on paljon erityylisiä toppeja ja jakkuja+villatakkeja, niitä yhdistelemällä saa edullisesti useita eri asukokonaisuuksia, kun kaikki käy kaikkein kanssa. Lisäksi em. yläosat sopivat farkkujen lisäksi myös suorien housujen ja hameitten kanssa! Kätevää!

Minari+toppi on mielestäni mauton yhdistelmä. Hyvä sääntö muistettavaksi: että paljastaa vain yhtä paikkaa kerrallaan, joko säärtä tai tissivakoa. Paitsi jos ei halua näyttää Johanna Tukiaiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Minari ja toppi,varmasti erottuu joukosta kun kaikilla muilla on farkut jalassa :whistle:

Näin.

Kaveri sano mulle että elä vaan laita hametta, kuulemma huorat ja tyrkyt laittaa. Itse ei kehtaa edes pitää koskaan kaveri hametta.

No ei hame ole tosiaankaan mikään huora-vaate, jos siihen yhdistää oikean yläosan, eikä valitse roiskeläppä-mallia.

Alkuperäinen kirjoittaja LettiLeena:
Minari+toppi on mielestäni mauton yhdistelmä. Hyvä sääntö muistettavaksi: että paljastaa vain yhtä paikkaa kerrallaan, joko säärtä tai tissivakoa. Paitsi jos ei halua näyttää Johanna Tukiaiselta.

Vaikka mulla on minarin kanssa toppi, niin en paljastele "ylä-osaa" kun ei oo mitään paljastettavaa (b-kuppi) :laugh:

Minareita pidän vaan hameina, kun olen lyhyt ja ne pidentää, jos laittaisin pitkän hameen se ei näyttäs mun päällä hyvältä.

Enkä viitsi 30 asteen helteessä laittaa mitään "peittävää" ylä-osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
iällä ja painolla ei ole väliä. laita mahdollisemman niukkaa ja paljastavaa niin siellä muutkin heiluu kaikki paikat näkyvillä

Caprit,kiva paita ja korkkarit? Nuorekasta,siistiä muttei tylsää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Mitä kolmekymppinen ylipainoinen nainen laittaa baariin päälle, ettei ole ihan kuin muusta maailmasta sinne revästy?

Jää kotiin lastesi kanssa niin ei tarvi vaivata päätä tuollaisella asialla B)

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:

Jää kotiin lastesi kanssa niin ei tarvi vaivata päätä tuollaisella asialla B)

Höpsis.Pieni irtiotto tekee hyvää jokaiselle :)

Yhteistyössä