H
häh
Vieras
Kun tuntuu olevan niin pop, varsinkin unikko-systeemit. Mun mielestä Marimekon kuosit on rumia eikä laatukaan oo päätä huimaava. Mikä niissä kiehtoo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyl tykkään.. tosin en Unikosta mutta muista kuosista.
Alkuperäinen kirjoittaja fanittaa:No ei mitään autuaallista ap. Minusta Marimekko on laadukasta, kestävää, työllistää Suomessa (ainakin enemmän kuin esim. H&M tai KappAhl). Minä tykkään kyllä kuoseista (en kaikista kuitenkaan), ne on rohkeita, värikkäitä, laadukkaita. Tyttärelle ostan paljon raitapaitoja, pitävät hyvin mallinsa, saa pestä 60, värikkäitä, iloisia. Itsellenikin on kertynyt parissa vuosikymmenessä kymmeniä paitoja, muutamaan on tullut hihansuuhun pieni reikä. Nykyisin en ole niitä kovin paljoa pitänyt, mutta säästänyt olen. Verhokankaiksi ostan Marimekkoa paljon, tällä hetkellä ikkunoissani on Muijaa ja Appelsiinia (Unikkoa en ole pitänyt vuosiin). Laukut on hyviä, kestäviä. Minusta Marimekko on mainio suomalainen!!!! Ja olen ihan tavallinen keskiluokkainen työssäkäyvä äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fanittaa:No ei mitään autuaallista ap. Minusta Marimekko on laadukasta, kestävää, työllistää Suomessa (ainakin enemmän kuin esim. H&M tai KappAhl). Minä tykkään kyllä kuoseista (en kaikista kuitenkaan), ne on rohkeita, värikkäitä, laadukkaita. Tyttärelle ostan paljon raitapaitoja, pitävät hyvin mallinsa, saa pestä 60, värikkäitä, iloisia. Itsellenikin on kertynyt parissa vuosikymmenessä kymmeniä paitoja, muutamaan on tullut hihansuuhun pieni reikä. Nykyisin en ole niitä kovin paljoa pitänyt, mutta säästänyt olen. Verhokankaiksi ostan Marimekkoa paljon, tällä hetkellä ikkunoissani on Muijaa ja Appelsiinia (Unikkoa en ole pitänyt vuosiin). Laukut on hyviä, kestäviä. Minusta Marimekko on mainio suomalainen!!!! Ja olen ihan tavallinen keskiluokkainen työssäkäyvä äiti.
Juu Marimekon vaatteet vaan tehdään nykyään kiinassa, ei SUomessa. SUomalaista on enää suunnittelu ja nimi...
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Vielä lisäys Marimekon sivuilta luettua:
"Marimekon pääasialliset hankintalähteet sijaitsevat EU:n alueella. Hankintaketjun hallinta on määritetty yhdeksi keskeiseksi Marimekon yhteiskuntavastuun kehittämistyön painopistealueeksi."
Lähde www.marimekko.fi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Vielä lisäys Marimekon sivuilta luettua:
"Marimekon pääasialliset hankintalähteet sijaitsevat EU:n alueella. Hankintaketjun hallinta on määritetty yhdeksi keskeiseksi Marimekon yhteiskuntavastuun kehittämistyön painopistealueeksi."
Lähde www.marimekko.fi
Juu, Marimekosta tuli muuten pari vuotta sitten dokumentti. Silloin ainakin osa tuotteista tehtiin Virossa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Vielä lisäys Marimekon sivuilta luettua:
Lähde www.marimekko.fi
Juu, Marimekosta tuli muuten pari vuotta sitten dokumentti. Silloin ainakin osa tuotteista tehtiin Virossa.
Ookko nä vähä pölö? Viro ON EU -aluetta? Yleissivistys hoi...!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Vielä lisäys Marimekon sivuilta luettua:
Lähde www.marimekko.fi
Ookko nä vähä pölö? Viro ON EU -aluetta? Yleissivistys hoi...!
No enhän mä väittänyt ettei olis. Jeez.
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Jep jepEthän sä joo väittänyt, hih!