Mitä asioita palstalle saa kirjoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wieruus

Vieras
Minua on jo parissa aloituksessani huomautettu siitä miten voin kirjoittaa ja paljastaa asioita omalla nikilläni, muitakin mustia on huomautettu tästä joissakin ketjuissa.

Mitä täällä saa kirjoittaa? Mitä järkeä on mustua, jos nikillään ei sitten voi/ saa kirjoittaa normaaleista, kipeistäkin asioista?

Ihan vain uteliaisuuttani kysyn nyt ne mustille sallitut aiheet, että en enää mokaa.

Meinasin jo vastatakin tähän toisessa ketjussa.Täällä saa puhua vain haalarien valinnasta,joulukalentereista,päivähoitopaikoista,mitä ruokaa tekisi tänään ja apua miten saan ruoat viidelle hengelle kahdeksi viikoksi kympill tyylisitä aiheista.Luonnollisesti mieluummin harmaana...

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Minusta ihminen saa kertoa omia asioitaan niin paljon, kuin sielu sietää, mutta ei muiden tai muita koskevia asioita.

Kun kirjoittaa mustana, muodostuu nikistä lukijoille/muille palstalaisille mielikuva. Joistain on täällä nähty kuviakin (kuten sinusta). Jos on tunnistettavissa, on minusta suotavaa olla kirjoittamatta kenestäkään muusta, kuin itsestään.

Minusta ihminen saa kertoa omia asioitaan niin paljon, kuin sielu sietää, mutta ei muiden tai muita koskevia asioita.

Kun kirjoittaa mustana, muodostuu nikistä lukijoille/muille palstalaisille mielikuva. Joistain on täällä nähty kuviakin (kuten sinusta). Jos on tunnistettavissa, on minusta suotavaa olla kirjoittamatta kenestäkään muusta, kuin itsestään.
Missä olet kuvani nähnyt? Näytä minullekin se ketju!

Mä uskoisin, että aikuinen ihminen osaa ottaa vastuun omista kirjoituksistaan...eikä sitten myöhemmin, asioiden mentyä puihin, käy väittämään, että se oli se meidän kolmevuotias joka vieraili koneella sillä aikaa kun olin vessassa....

Mä uskoisin, että aikuinen ihminen osaa ottaa vastuun omista kirjoituksistaan...eikä sitten myöhemmin, asioiden mentyä puihin, käy väittämään, että se oli se meidän kolmevuotias joka vieraili koneella sillä aikaa kun olin vessassa....
Hitto kun nuo muksut on jo niin isoja että osaisivat puolustaa itteesä jos niiden piikkiin laittas sen sähkölasku- aloituksenkin.
:whistle:

Älkää vaan menkö kertomaan jos teillä ei ole tyttöystäviä.
Heti nimitetään huonoks amisnaiseks joka haluaa vain miellyttää miehiä, jota ei tytöt kelpuuta ystäväks.:D

Ei kannata myöskään myöntää harrastavansa seksiä. Palstalaiset alkaa yrjöämään ja kakimaan jo pelkästä ideasta että seksiä yleensä harrastetaan.

Älä koskaan väitä olevasi onnellinen tai tyytyväinen elämääsi tai yhtään mihinkään! Joku kirjoittaa heti perään: "ei kenelläkään oikeasti hyvin mene, vaikka antavat ymmärtää.

Näitä riittää.:D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Namppis88

Jos tulee oiken sössittyä, että on useampi musta nikki ja on unohtanut kirjautua ulos ja sitte kirjottelee esim. miehenä vaikka onki nainen niin sitte voi kertoo, että toi yks Juha kirjotteli sillä aikaa kun käväsin parvekkeella röökillä :kieh: kuten muuan entinen musta teki ;) et voi siis syyttää naapurin Juhaa kaikesta...

Yhteistyössä