Mitä ajatuksia sinulla herättää jalat ristissä istuva mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28614627]Missä menee pienten vehkeiden raja?[/QUOTE]

Siinä, kun pystyy istumaan akkamaisesti jalat ristissä ilman, että sattuu kun ne puristuvat reisien väliin.

Exäni istuu aina jalat ristissä. Välillä se näyttää hupaisalta, mutta en nyt siihen ole pahemmin koskaan huomiota kiinnittänyt. Vehje on varmasti keskivertoa suurempi eikä tietääkseni homokaan ole. Poikanikin istuu usein kintut ristissä, taitaa olla geeneissä.

Dippainssi :D kaik mun tuntemat miespuoliset istuu yleensä jalat ristissä.. sillee kuitenkin suht reteesti. + oma ukko toisinaan sohvalla kintut ristii.. eikä taida kellään olla mitään vehje-ongelmaa edes.
Sellaiset jotka ei välitä tai ole tullut miettineeksi mitä mieltä muut on.. ;)

Mulla kans tulee aina mieleen, että pienet vehkeet/homo :D Vaikka ei varmastikaan pidä paikkaansa, mutta tuon mielikuvan herättää ja aina kiinnittyy huomio, jos mies istuu jalat ristissä.

[QUOTE="vieras";28614876]Mä en edes ymmärrä puhutaanko tässä risti-istunnasta vai siitä, että istutaan jalka toisen jalan päällä.[/QUOTE]

Lue otsikko niin sulle selviää, että puhutaanko tässä jalat ristissä vai risti-istunnassa olemisesta. ;)

katsokaas Googlen kuvahaulla "Putin interview" ja "Obama interview", Putin ei istu ikinä jalat ristissä, Obama taas useimmiten istuu. Onko jompikumpi homo, pienimunainen vai alkoholisti ?

Istun ja makoilen usein jalat ristissä. Mela lepää vasemman pohkeen päällä. Kivekset siinä keskellä jalkojen päällä. Ainahan ne ovat jalkojen edessä eikä välissä lol. Miten luulette että me kävelisimme jos kivekset pyörisi siellä välissä?

Onko tuo yleinenkin harhaluulo että että miehen systeemit lymyilevät jalkojen välissä? :D

Istun useimmiten jalat ristissä jos on tilaa. Kaluni on 24,5cm ja olen panseksuaali mihin istumisellani ei ole mitään yhteyttä. Pissaan istuviltaan kotona mutta tavallisesti ravintolassa menen pisoaarille jotta voin ihailla vehjettäni.

Yhteistyössä