Mitä ajatuksia herättää ns. avoin avio/avoliitto? Lukekaa nyt loppuun ennen kuin kommentoitte :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli.. perheellinen pariskunta, vuosia olleet yhdessä (lähes 20vuotta), tunteet voimakkaita molemmin puolin eli rakastetaan todella paljon ja haluavat elää keskenään, tuntevat suurta intohimoa toisiaan kohtaan, seksiä riittävän paljon eli monta kertaa viikossaa, kaikesta pystytään keskustelemaan siis KAIKESTA avoimesti, mustasukkaisuutta ei esiinny muuta kuin silloin jos joku yrittäisi rikkoa liiton, arvostavat ja kunnioittavat toisiaan.. Eli näiden asioiden takia ei tarvitsisi ulkopuolisen silmissä ehkä kokeilla seksiä toisten kanssa.

Mutta tässä ei tarkoiteta sitä, että hypitään pesästä toiseen tai munasta toiseen :D. Vaan lähinnä sitä, että parilla vakio kolmaspyörä, jonka luona nainenkin saa käydä seksin merkeissä Samoin kuin parinvaihtoseksi, jossa vakio pariskunta. Eli ei siis baareissa käydä iskemässä ketään ja siitä pukille. Vaan kyseessä vakio jutut.

Tiedän, tämä ei sovi kaikille. Eikä tarvitsekkaan. Jokainen hoitaa asiansa omilla säännöillä. Jotka ovat kaiketi molempien puolisoiden ajatuksia kuunnellen sovittu? Ettei ole näin että jompi kumpi on sanellut säännöt tyyliin "minä en halua mitään, koskaan aamen"

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Herättää just sellasia ajatuksia, että ei sopis mulle ja loukkais mua suunnattomasti, jos mies alkais ehdottamaan mun jakamista jonkun kanssa.

sama. mutta mikäs siinä jos oikeasti 100%sti molemmat sitä haluavat eikä kumpikaan ole siihen puoliväkisin suostuteltu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Mua tommonen kauhistuttaa ja järkyttää!

No mikä siinä kauhistuttaa ja järkyttää? Jos iis molemmille asia ok ja muutenkin asiat ovat hyvin?

Kaipa se ihmisten moraali on se, mikä tuossa kauhistuttaa. Kyllähän se tiedossa on, että ihmisten moraali laskee koko ajan ja maailma muuttuu pahemmaksi, mut silti se vaan osaa järkyttää. Ei vaan haluaisi uskoa, että se on totta. Mun mielestä se on vaan moraalitonta ja iljettävää.

Yhteistyössä