?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Ihmettelen kans. Tai sit palstalla on niiin paljon samanlaisia tapauksia, et ei uskalleta sanoa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Ihmettelen kans. Tai sit palstalla on niiin paljon samanlaisia tapauksia, et ei uskalleta sanoa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....
[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....
No onkohan juuri tuollainen nyt todellakin sitä ihanteellisinta normia, ihan normaalia.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja chef:No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....
No onkohan juuri tuollainen nyt todellakin sitä ihanteellisinta normia, ihan normaalia.
Kuka sanoi että se on IHANTEELLISTA?
Ei tuo maailman ihanteellisinta ole, ihanteellisintahan on elää ydinperheessä, omistaa oma talo, farkku ja emäntää varten kauppa-auto..,lapsia on perheessä 1,7 tai maksimissaan 2 joista toinen tyttö ja toinen poika. Eikä saa unohtaa sitä koiraa...kultaista noutajaa.
Mutta kyllä se on ihan faktaa, että tänä päivänä tuo on normaalia. Mä ainakin tunnen ihmisiä, jotka ovat asuneet 2 eri miehen kanssa yhdessä (ilman että kumpikaan heistää on lapsen isä ) siinä kohtaa, kun lapsi on 4v.
4 vuotta on mielestäni pitkä aika...ja jos nyt oikein pilkkua nusastaan, niin lapsihan on 4v vielä siinäkin kohtaa kun hän on 4v11kk, eli liki 5 vuotta on aikaa elää kahden miehen kanssa, eikä se ole mielestäni mitenkään ihmeteltävä määrä.