Mitä ajattelisitte, jos mies sanoisi teille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiva"

Vieras
kun olette pussailemassa sängyllä ja hiplailette toisianne, että "kyllä mulla olisi sulle paljon opetettavaa sänkyhommissa, tekniikassa on hiomisen varaa".

Olen tutustunut tässä syksyn aikana mieheen, joka vaikuttaa ihanalta ja olen ollut häneen syvästi ihastunut, hän on sanonut rakastavansa minua. Sängyssä emme ole vielä olleet. Eilen ensimmäistä kertaa etenimme hieman pidemmälle, sitten kun tilanne oli jo ohi, siinä jossain vaiheessa kysäisin häneltä, mitä hänellä on mielessä, mies totesi, että en saa suuttua. Sanoin, etten voi luvata ja sitten hän sanoi nuo sanat, jotka tuolla aiemmin kerroin. Menin ihan hiljaiseksi enkä osannut sanoa mitään ja hän yritti sen jälkeen jotenkin kääntää asiaa huumoriksi.

Asia, jonka hän sanoi on aivan varmasti totta, sitä en epäile yhtään enkä sitä nyt tarkoitakaan tässä (kokemukseni miehistä on hyvin rajallinen ja tiedän, etten ole mikään seksitaituri), mutta kyllä kynnys sänkyhommiin kasvoi nyt entisestään. Toisaalta hyvä tietää, ettei minulla vain olisi harhaluuloja itseni suhteen...

Silti, tuostakin huolimatta, hän kertoi haluavansa rakastella kanssani. Mietin vain, että miksi ihmeessä.

Ajattelisin että onpa omahyväinen paska. Tuollaset on just sellaisia miehiä jotka tykkää ohjailla naista kaikessa. Eikö vain yritä muissakin asioisssa, kun tietää ja osaa paremmin kuin sinä? Sellaista piiloalistamista. Tasan ei jätä arvailujen varaan kumpi teistä osaa kaiken paremmin. On mielipiteet joka asiasta aika jyrkät.

Kylläpä mies on varma omasta osaamisestaan. Ja toisaalta jos pitää seksiä pelkkänä tekniikkanalajina niin... hyh, karttaisin.

Ja kolmantena, ajattelisin että olen ilmeisesti surkea suutelija hänen mielestään.

Mutta tärkein: mieti nyt tarkkaan suhdetta kokonaisuudessaan. Onko se mies todella sellainen jonka haluat? Nakuttaako jossain aivon perukoilla varoituskellot?

Tuollaiset kommentit jäävät takaraivoon ja vaikuttavat kauan. Et voi olla seksisuhteessa tämän miehen kanssa vapautuneesti. Jos jatkatte suhdetta, voi se näkyä myöhemmin haluttomuutena. Näin kävi minulle.
Myöhemmin olen todennut, että se oli mieheltä vallankäyttöä ja alistamista ja hänen omia "vääristymiä" seksiasioissa. Seksi oli hänelle kaikkea muuta kuin keino osoittaa hellyyttä.

Kiitos vastauksista. Kieltämättä, nyt kuin luin vastaukset, tajusin, että näin se taitaa hyvin pitkälti olla. Hänellä on voimakkaat mielipiteet enkä ole osannut ajatella joitain asioita ohjailuna. Itsestään varma hän on, ehdottomasti. Varoituskellot alkoivat nakuttamaan oikeastaan vasta tuon eilisen jälkeen...

Olen aivan varma, että nuo kommentit pysyvät mielessäni pitkään ja kynnys mennä edes eiliselle tasolle on nyt hyvin korkea. Mietinkin sitä, että jos tässä vaiheessa jo tulee tällaista lisäjännitystä ja paineita, ei se voi olla kovin hyvä merkki jatkon kannalta. En halua tehdä hätiköityjä ratkaisuja, mutta eihän tämä aivan oikea tunne tässä vaiheessa ole, senhän pitäisi olla jännittävää ja ihanaa.

Et oo tosissas?
Olisin varmaan sanonut, että ei sunkaan tekniikassas kehumista oo.. Jos noin sanoisi, saisi kyllä odottaa seuraavaa kertaa hamaan tulevaisuuteen. Ottaen huomioon vielä, että kyse on tuoreesta suhteesta, teille uudesta asiasta, ainahan se on vähän hakemista uuden ihmisen kanssa, opetellaan mistä toinen tykkää jne. Ei voi etukäteen tietää, jokainen kun tykkää eri jutuista!?

Yhteistyössä