Mitä ajattelisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kukkanen";22939171]aika pahalta vaikuttaa kun ei aloittajasta kuulu, jos olis ollu joku viaton juttu olis kyl sen tullu tänne kertoon....[/QUOTE]

No, ap on varmaan töissä, kuten tuolla yhdessä viestissään kertoo joka arkipäivä olevansa...

Hyvänen aika! Eikö kukaan tajua! :O Sehän on sen MIEHEN koru! Kun hän yksin ollessaan PUKEUTUU NAISEKSI! Ettekö naiset tosiaan sitä tiedä, ette huomaa? Suurin osa miehistä pukeutuu Naiseksi kun vaimo ei näkemässä! Ja monet tekevät sitä myös äijäporukassa! Mihet halu naisia, mutta äh, oikeasti miehet haluaa OLLA NAISIA! :p Tämä on meidän miesten juttu! Voitta kysyä miehiltänne, mutta varautukaa ettei ne vastaa rehellisesti... Mieluummin menkää joskus kotiinne yllättäen, niin voitta löytää miehenne mekko päällä! :p

Minä löysin vuosia sitten meidän makuuhuoneesta taas ylimääräiset miesten kalsarit pyykin joukosta. Vaimoni sanoi luulleensa niitä minun kalsareiksi, mutta ne olivat selvästi väärää kokoa.

No muutama vuosi myöhemmin paljastui että vaimolla oli salainen rakastaja.

Ei kuitenkaan koskaan tunnustanut että kalsarit olisivat olleet hänen ja rakastajan jäljiltä, ja ehkä näin onkin koska koko saattaa olla hänenkin osaltaan väärä - mutta ehkä siellä on sitten joku toinenkin käynyt - ainakin tiedän ettei häneen voi tuon asian osalta luottaa, ja valehtelunkin hän osaa ihan hyvin.

Mutta miehen syytähän tämä on, ei minun pitäisi tuosta hermostua vaan rauhallisesti todeta että mun pitäisi varmaan skarpata ja olla parempi aviomies ja isä lapsille.

[QUOTE="mies";22944637]Minä löysin vuosia sitten meidän makuuhuoneesta taas ylimääräiset miesten kalsarit pyykin joukosta. Vaimoni sanoi luulleensa niitä minun kalsareiksi, mutta ne olivat selvästi väärää kokoa.

Ei kuitenkaan koskaan tunnustanut että kalsarit olisivat olleet hänen ja rakastajan jäljiltä, ja ehkä näin onkin koska koko saattaa olla hänenkin osaltaan väärä - mutta ehkä siellä on sitten joku toinenkin käynyt - ainakin tiedän ettei häneen voi tuon asian osalta luottaa, ja valehtelunkin hän osaa ihan hyvin.

Mutta miehen syytähän tämä on, ei minun pitäisi tuosta hermostua vaan rauhallisesti todeta että mun pitäisi varmaan skarpata ja olla parempi aviomies ja isä lapsille.[/QUOTE]

No ei ole sun syy. Miksi olet jäänyt tuollaiseen suhteeseen? Sun vaimo ei ansaitse sua. Voit löytää paremman vaimon. :)

[QUOTE="mies";22944637]Minä löysin vuosia sitten meidän makuuhuoneesta taas ylimääräiset miesten kalsarit pyykin joukosta. Vaimoni sanoi luulleensa niitä minun kalsareiksi, mutta ne olivat selvästi väärää kokoa.

Mutta miehen syytähän tämä on, ei minun pitäisi tuosta hermostua vaan rauhallisesti todeta että mun pitäisi varmaan skarpata ja olla parempi aviomies ja isä lapsille.[/QUOTE]

Mutta sait kalsarit ilmatteeksi!

Mun on pakko kertoa kun sisko ei kehtaa. Hih. :D Se koru oli siskon miehen yllätys hänelle. :) Mä tiedän kun olin makutuomarina. Sisko oli raivona ja mustis eikä meinannut uskoa miestä mutta lopulta hän uskoi. Ja ilostui korusta. :) Hänen mies on kunnon mies ja rakastaa siskoa ja kyllä sisko sen tietää. Nyt niillä on ollut kivaa. ;) <3

Mun on pakko kertoa kun sisko ei kehtaa. Hih. :D Se koru oli siskon miehen yllätys hänelle. :) Mä tiedän kun olin makutuomarina. Sisko oli raivona ja mustis eikä meinannut uskoa miestä mutta lopulta hän uskoi. Ja ilostui korusta. :) Hänen mies on kunnon mies ja rakastaa siskoa ja kyllä sisko sen tietää. Nyt niillä on ollut kivaa. ;) <3

Helppo vale. "Kulta mä ostin sen sulle lahjaksi!" :D Ei vaines, toivottavasti totta.

Just joo. No miksei se ap voinut ite kertoa tätä loppuratkaisua, kun jaksoi kuitenkin ketjun tehdä ko. aiheesta?