mitä ajattelisit tälläsestä äitienpäivälahjasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilima

Vieras
Piti harmaantua...

Mies teki eilen kakun ja ruusun toi jo aiemmin.
Sain aamulla kaffet sänkyyn ja lapset oli tehneet ihania lahjoja ja kortteja mulle.
Lisäksi sain mieheltä 200? lahjakortin erääseen vaatelikkeeseen.

olin tietty iloinen kun saan vaatteita itselleni, mut suoraan sanottuna olisi vähän vähempikin riittänyt.

Oonks mä nyt epäkiitollinen tyyppi :O

kaipa meillä on sitten varaa, mies meillä raha-asiat hoitaa ja tietää tilanteen paremmin ;)

Mut tietty ajattelin vaan mitä kaikkea tuolla ois saanut lapsille kesäksi jne.. trampoliinia ovat hinkuneet jo pitkään.

Kai mä ostan jonkun ihanan mekon kesäksi ja uudet uikkarit tms =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kaipa meillä on sitten varaa, mies meillä raha-asiat hoitaa ja tietää tilanteen paremmin ;)

Mut tietty ajattelin vaan mitä kaikkea tuolla ois saanut lapsille kesäksi jne.. trampoliinia ovat hinkuneet jo pitkään.

Kai mä ostan jonkun ihanan mekon kesäksi ja uudet uikkarit tms =)

Nyt on SUN vuoro hemmottelulle ja ostat mitä SINÄ haluat

=) :flower:

Pari vuotta sitten mä sain myös mieheltä lahjan ja siihen päälle vielä 100 ? jotta voin ostaa hyvällä omallatunnolla jotain kivaa itselleni. Ja tietty just herkkuaamiaiset ja muut perinteiset lisäksi.

Olin toki kiitollinen ja iloinenkin, mutta oikeesti myös vähän vaivaantunut. Ja tuntui että olen sitten jossain ihme kiitollisuudenvelassa (vaikka niin ei tietty ollut eikä mies niin ajatellut).

Mä vaivaudun AINA jos saan jotain enemmän, siis keneltä tahansa. Tulee niin hämmentynyt olo ja tuntuu että jään jotain velkaa. Siksi mä oikeesti tykkään enemmän kun saan vähän vähemmän. Niin että pystyy nauttimaan lahjasta eikä tunne siitä syyllisyyttä.

No minähän olisin ajatellut, että mitä se naapurin isäntä nyt tänne änkeää lahjoineen. Onko erehtynyt ovesta? Oma ukkokulta kun ikipäivänä erehtyisi muistamaan mitään niin mitätöntä kuin äitienpäivää.

Täh, mä en naiset oikein ymmärrä teitä nyt :o Mitä "nolostumista" siinä on että saa kalliin lahjan? Nauttiikaan niistä lahjoista, mies vaan rakastaa ja haluaa hemmotella teitä! Mun mielestä nainen/äiti TARVITSEE joskus huomiota mieheltä, jotta suhde ei pääse väljähtymään ja ylipäätän pystyy kehittymään.

Mitä nolostumista siinä on? Nauti, nyt ja mene ostamaan jotain kivaa itsellesi. sitä paitsi 200e on nykyään hyvin ´pieni raha jos lähdet vaate tai kosmetiikkaa ostamaan...

Jep, mä olen myös ollut hiukan vaivaantunut aina noista lahjakorteista vaateliikkeisiin. Kun tulee semmonen olo että pakko sitten ostaa vaikka en mitään vaatetta nyt halua/tarvi...

Change alusvaateliikkeestäkin väen vängällä sitten ostin pöksyjä ja jonkun ihme rantatakin ja vyön....

Yhteistyössä