Mitä ajattelisit mummon toiminnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mummoa vain otti kupooliin kun pappa oli kysynyt lapset sinne, oli muita suunnitelmia sille aikaa, jotka sitten toteutti kun pappa oli luvannut lapset kylään. Onko tuo nyt niin vaikea ymmärtää? Muistanee pappa seuraavalla kerralla suunnitelmistaan kertoa ensin vaimolleen, ennenkuin kysyy ketään mihinkään.

[QUOTE="vieras";26523749]Omituisia vastauksia. Ei todellakaan tarvitse varmistella erikseen keltään saako varmasti tulla, jos joku kutsuu. Eiköhän se kuitenkin ole kutsujan tehtävä varmistaa puolisoltaan sopimiset. Lapsellista mummolta purkaa pahaa mieltä lapsille ja sitten vielä juoruta jollekin ihan ulkopuoliselle. En myöskään ymmärrä miksi ei saisi sopia appivanhempien kanssa mitään, vaan ainoastaan omien vanhempien. Kyllä mun mies saattaa sopia mun vanhempien kanssa vaikka minkälaisia juttuja, myös minua koskevia.[/QUOTE]

Itse todellakin varmistan sekä äidiltäni että isältäni onko vierailuaika ok...ikää heillä on jo 70 v.

[QUOTE="a p";26523751]Tytöille oli tullut olo, että heille kiukuttelee. Ei ollut jutellut normaalisti tai osallistunut mihinkään ja lopulta lähti sitten pois edes hyvästelemättä.[/QUOTE]

tosi outoa jos kaksi kertaa vuodessa käyvät, eivät siis koko ajan ole vaivoina.

[QUOTE="a p";26523616]Jos pappa itse soittaa ja kysyy lapsia kylään, minun pitää itse soittaa mummolle ja varmistaa että se käy?[/QUOTE]

Kun pappa seuraavan kerran soittaa lapsia kylään, kysy häneltä että onhan mummokin varmasti tietoinen asiasta ja että se sopii myös hänelle? Jos he jostain syystä ovat eri mieltä lasten kyläilyistä, mielestäni ole sinun tehtäväsi alkaa setviä sitä vaan heidän pitää käsitellä asia keskenään.