Mitä ajattelisit jos näkisit n. 30-vuotiaalla Angry Birds-repun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Opiskelija-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ainakaan ajattelisi mitään huonoa. Ehkä ajattelisin, ettei ole niin tosikko kuin monet muut siinä iässä, jotka kuvittelevat että 30-vuotiaana pitää heti aikuistua, kyniä tukka ja pukeutua ainoastaan tätimäisiin vaatteisiin.

tulee mieleen, että siinä on joku joka haluaa varmaankin alleviivata sitä omaa erinomaisuuttaan olla "erilainen ja rohkea aikuinen".
rumiahan ne on,yök.vuoden päästä niitä oo onneks enää kellään.

Ajattelisin, että kiva juttu. Tulisi mieleen rento ja kiva tyyppi. Itse en välitä sen kummemmin juuri noista hahmoista, mutta silti saattaisin hankkia sen angry birds -lompakon, koska tarvin lompakkoa ja se näytti kivalta.

tulee mieleen, että siinä on joku joka haluaa varmaankin alleviivata sitä omaa erinomaisuuttaan olla "erilainen ja rohkea aikuinen".
rumiahan ne on,yök.vuoden päästä niitä oo onneks enää kellään.

Onko sulla tapana hankkia vaatteet yms. sen perusteella mitä muut ajattelee?

Mä ainakin ostan ja teen sitä mistä mä pidän. Tuollaisen repun ostan vaikka yleinen mielipide olisi mikä. En vain osaa päättää kumman noista ostan.

Ajattelisin että kiva juttu. Mä kans mietin sitä elloksen olkalaukkua että josko tilais, vai sit se hello kitty... Mut kun mulla on jo samantapainen hello kitty olkalaukku ellokselta niin olisko se angry nyt...
t. 36v äiti

Yhteistyössä