Mitä ajattelisit, jos kaupassa tulisi vastaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Rehevähkö nainen noin 35-vuotias. Hänellä olisi kirkkaat, värikkäät vaatteet. Paita olisi pinkki, shotsit turkoosit puuvillapöksyt, niiden alta tulisi kirkkaan keltaiset sukkahousut, jalassa olisi raidalliset vihreä-valkoiset sukat, kengät olisi vaaleanpunaiset crocsit, kaulassa olisi sininen rusetti ja hiukset olisivat punaiset. Ainiin ja naisen laukku olisi limeen vihreä.

En mitään.

Minulla ei ole jaksamista vaania tuntemattomia ihmisiä kaupassa, enkä ymmärrä ihmisiä, jotka vielä myöhemmin jaksaa länkyttää mitä jollain vieraallaa on ollut päällä tai hän on tehnyt.

Kyllä se varmasti värikkyydellään kiinnittäisi huomiota. saattaisin ajatella että huh, itse en vetäisi ikinä tuollaista yhdistelmää päälleni, mutta ehkä hän tykkää ja tuntee olonsa hyväksi juuri noissa vaatteissa. Mikäs siinä.

[QUOTE="mies";23820493]Panisin sitä.[/QUOTE]

Uuuuh... ihanko siinä heti hedelmä-/lihatiskien vieressä tai sovituskopissa, vai menisittekö jomman kumman kotiin tai autoon? ;)

Joka päivä täällä palstalla on aloituksia "mitä ajattelisit jos näkisit tällaisen ihmisen" etc.. Mua ei oikeasti kiinnosta minkä näköisenä kukin haluaa kulkea kunhan ei loukkaa ketään muuta esim. kulkemalla alasti. Mä en tajua miten jotkut jaksaa päivästä toiseen kyttäillä muita.

myö katsottais miehen kanssa toisiimme ja molempia vois alkaa naurattaa. Ihan sama minkä ikäinen tai kokoinen tyyppi olis kyseessä.

Mut en mä tollasesta ongelmaa itselleni saa. Kukin pukeutukoon niinku tykkää ja jokaisella on siihen oikeus kuitenki :)

Tuohon voisi lisätä paksu punkahtava meikkityyli, niin vot. sellainen tyyppi kävelee usein tuolla kaupassa vastaani.
Olen vaan ajatellut, että mille vuosisadalle se on jämähtänyt.

Yhteistyössä