Mitä ajattelette naisesta, joka on ryypännyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kausia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kausia

Vieras
niin paljon ettei muista illasta mitään. On ravintolasta ottanut vieraan miehen matkaansa (on siis sinkku) ja aamulla mies on lähtenyt. Tuntuu, kuin olisi harrastanut seksiä, muttei muista mitään. Ei muista, onko ollut suostuvainen vaiko ei eikä muista miehestä mitään. Ja siis on tosiaan juonut kuin pesusieni ollen aivan änkyräkännissä.

Tämä tapahtui tuttavalleni, joka nyt itkee minulle tapahtunutta. En voi sille mitään, mutta minusta hän saa kyllä syyttää itseään. Jos 23-vuotias juo itsensä tuohon kuntoon, niin mitäs muuta voi odottaa? Tietenkin raiskaus on rikos ja siihen ei ole oikeutettu jos toinen on kännissä, mutta kun voipi hyvin olla että kaveri on seksiin suostunut.

No jos noin kerran tapahtuu, niin ajattelisin että "oppii kantapään kautta". Onko tämä nainen juonut teinistä asti? Itse tein tuon mokan joskus 18-vuotiaana, ja en todellakaan ole sitä toistanut. Tosin siinä tapahtui niin että itse heräsin vieraan miehen luota, kun olin sammunut baarissa *nolo*

Sit jos tuota tapahtuu useinkin niin ajattelisin että on siinä idiootti ihminen, joka vielä jaksaa vinkua ja kieriä itsesäälissä...

En ajattelisi mitään jos kerran noin käyny. Mokia sattuu ja omien rajojen löytäminen alkoholin kanssa usein tapahtuu kantapään kautta. Toivottavasti oppii olemaan varovaisempi.

Jos kyseessä ois oma lapsi ni ois helvetti irti! No ei, kai.

En ajattelis mitään. Jokainen kait joskus vetelee överit, tosin luulis, että olis jo joskus aiemmin oppinut rajansa. Tietysti tässä tulee mieleen se, onko ystäväsi saanut baarissa jotakin muutakin, kuin pelkkää alkoholipitoista juomaa, jos ei kerta muista mitään. Mä olen kerran saanut tyrmäystippoja, en ollut juonut, kuin ihan muutaman lonkeron, kun yhtäkkiä olinkin tossut ihan sekasin, onneks oli kaveri mukana.

no en tuomitsisi, mutta uskon että varmaan ei toiste juo varomattomasti..ja juoma vaikuttaa meihin kaikkiin eri tavoin..ja ystävänä haluaisin ymmärtää miten ikävä olo on kun ei tiedä mitä on tapahtunut ja tukea!

No mitäs tuosta nyt voi ajatella? Jos raiskaus on tapahtunut niin se on vain miehen syy. Jos taas on ollut molemminpuolista änkyräkännisten seksiä niin kurja juttu sekin.

Niin kun ei muista ei voi olla varma onko edes raiskattu?? Voi olla että on itse ollut hyvinkin tyrkky ja halukas kun tuntuu että monesta neiti siveästä tulee nymfoja kun saavat viinaa tarpeeksi. Mutta onhan se hyvä laittaa miehen syyksi että on itse vetänyt perseet ja sekoillut.

jälkiehkäisypillerit, tautien testaus ja jatkossa vähemmän viinaa.

Sepin kanssa samaa mieltä että "monesta neiti siveästä tulee nymfoja kun saavat viinaa tarpeeksi"

En mitään mieltä. Toki, kannattaa testeissä käydä ja toivottavasti ehkäisyasiat on kunnossa.

Itselleni on muutaman kerran käynyt niin, että menen yhtäkkiä huonoon kuntoon. Normaalisti siis pysyn tolkuissani, vaikka useamman annoksen alkoholia otankin, mutta joskus ei pää kestä kun ihan muutaman. Ja kokemattomuudesta ei kyllä ole kyse. Ihmisten ilmoille en nykyisi enää juurikaan uskalla alkoholia lähteä nauttimaan, kun saatan olla lähes konttauskunnossa parin viinilasin jälkeen..

Yhteistyössä