Mulla on luomia melko runsaasti, niin että vaikka olisinkin hoikka en pitäsi tommosta ilman mitään huivia... :ashamed: On se vaan niin ihana! :heart: Sinne se jöi Länsikeskuksen Haloselle mulle varaukseen. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:Jos sie saat mekon tavalliselta osastolta kaupasta, niin et minusta voi kovin iso olla =) eli osta pois vain. Huivi on muutenkin tyylikäs hihattoman mekon kanssa, vaikka ei alleja olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pangaia:Mikä hyvänsä näyttää hyvältä kenen hyvänsä päällä jos se on oikean kokoista ja vaatteet pitäjä viihtyy siinä.
Ja päin vastoin myös.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja pangaia:Mikä hyvänsä näyttää hyvältä kenen hyvänsä päällä jos se on oikean kokoista ja vaatteet pitäjä viihtyy siinä.
Ja päin vastoin myös.
Ei muutes pidä paikkaansa. Itse en vois pitää edes oikean kokoista mekkoa päälläni, jos siinä olis tuollainen yläosa. Tai voisin toki jos tahtoisin säikytellä muita ihmisiä rintaliivittömyydellä tai karmivasti näkyvillä rintsikan olkaimillaKyllä yleensä vaatteen malli suhteessa vartalon muotoon on ratkaisevampi kun oikea koko.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Riippuu pitkälti siitä onko iso nainen myös isotissinen ja luomusti![]()