Mitä ajattelette jos isolla naisella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmi-Kana

Aktiivinen jäsen
18.02.2005
2 135
0
36
Turun seutu
...on hihaton mekko, sääripituinen, huivi löllykäsivarsien suojana? Vaikeeta tietty sanoa näkemättä, mut... :ashamed: Harmi kyl koko mekko ei näy tossa kuvassa.. On hiukan yli puolen välin säärtä ja alushameen helmassa on muutama cm tylliä.

main.site

Pakko viel lisätä, et ton mekon malli hoikensi mua ainakin 10 kiloa... :whistle:

Minulla on semmoinen missä on naruolkaimet ja huivi suojana. Ja se ketä häirtsee niin tulee sanomaan. :kieh: Tosin kukaan ei ole koskaan mitään sanonut ja sitä mekkoa on pidetty aika paljon.

Kaikenkokoiset naiset saa ja voi pitää kaikenlaisia vaatteita. Pääasia että itse niissä viihtyy =) Yleensä jos jossain vaatteessa on hyvä fiilis, se myös näyttää hyvältä.
Btw. mikä on Iso Nainen? Eiks ole hyvä, että täyttää nahkansa kunnialla ;)

kantajan pitää tuntea olonsa hyväksi niin mekko ku mekko näyttää kivalta :) samanlainen oikeus "seksikkäisiin" asuihin ku muillakin ja mä kyl käytin hihattomia juttuja jo tukevampana aikanani ja nyt laihduttuani viel enemmän (allit löytyy edelleen...)

Iso nainen.. Hmm. En viittis mittoja laittaa, mut sanotaanko et osittain ostan vaatteeni tavalliselta osastolta, osittain puoljoukkuetelttaosastolta. Viimesimmän raskauden jäljiltä -12 kg ja se tuntuu aika kivalta, vaikka kiloja viel onkin kymmenittäin liikaa. Toi mekko on muuten Haloselta eikä ees isojen tyttöjen osastolta! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Minulla on semmoinen missä on naruolkaimet ja huivi suojana. Ja se ketä häirtsee niin tulee sanomaan. :kieh: Tosin kukaan ei ole koskaan mitään sanonut ja sitä mekkoa on pidetty aika paljon.

Eihän voi mitään sanoa kun hypitte silmille!
Tosiaan kerran kaveri kysyi kuinka sapii! Pyysi makutuomariksi ja sanoin ettet ottaisi. Haukkui maan rakoon minut - sanoin mielipiteeni, makutuomari!
En halunnut hänen nolata itseään!

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
No jos se tuntuu päällä hyvältä ni mikäs siinä.mistä muuten tommosen mekon saa?

Toi on livenä NIIIIIIIIIIIN paljon upeampi!!!

Juttelin sisko kaa yks päivä ja se oli ostanut haloselta kuulemma mustan mekon missä palloja,eikä olkaimia.varmaan toi sama :D *tämmönen tuiki tärkeä tieto*

Alkuperäinen kirjoittaja juhannuskana:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:
ihana mekko, mitä tuollanen maksaa?

130e.... :ashamed: Mutta kun on kolmet juhlat ja olin ajatellu hankkia kahdet vaatteet, nyt tyytyisin tohon pelkästään! :saint:

Sulle varmaan sopiikin, niin kiva nimikin!

Ööööh? Nyt mä kyllä tipahdin kärryiltä! :D

Yhteistyössä