Mitä ajattelet yli 30-vuotiaasta ihmisestä jolla on korvissa useampi korvakoru?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mulla on kolme reikää toisessa korvalehdessä ja ikää on jo 49v. Ja koskaan en oo tajunnu et siinä ois mitään vikaa. No nyt tiedän.
T: keskiluokkaistunut ex-punkkari :)

Tää palsta ja sen ihmiset mielipiteineen ei kyllä petä koskaan. En ajattele kyseistä ihmisestä mitään, itselläni on molemmissa korvanlehdissä 3 korua ja tragus-lävistyksen otin ihan äskettäin. Ikää on himpun yli 30v. En ole wt, en teini-ikään jäänyt lähiömamma, enkä myöskään huora, vaan ihan normaali hyvin koulutettu nuori nainen.

Uskomattomia johtopäätöksiä ihmisestä ja hänen moraalistaan pelkkien korvakorujen perusteella! :D :D :D
(Minulla on toisessa korvanlehdessä yksi reikä, toisessa kolme, ja kaikissa pidän korua. Ikää 50 v.)

Rupesin miettimään, ja tulin siihen tulokseen, että tuntemani päälle kolmikymppiset runsaasti lävistetyt ihmiset ovat sen verran "vaihtoehtoisia" muutenkin, että muutama korvareikä siinä enää nakkaa maalta merelle. Palstalta vasta tuota minäkin olen oppinut, että lävistykset ja tatuoinnit olis erityisen WT ja että niille olisi ikäraja.

Miksi tosiaan pitäisi olla jotain mieltä? Henk. koht. en pysty lainkaan samaistumaan ajatukseen että kolmekymppisenä pitäisi maagisesti mammautua, kulkea joko jakku- tai tuulipuvussa riippuen siitä kumpaa palstamammakoulukuntaa sattuu edustamaan.

Pakko vastata mulla on parhaimmillaan ollut 11 reikää korvissa. Kolmessa pidän korua aktiivisesti ja 4 reikää saisin käyttööni lievällä väkivalla ;) Riippuu aika paljon koruista miltä useammat reiät näyttävät. Jos korut sopivat yhteen niin useampikin koru voi näyttää hyvältä. En pidä korvien rei'ittämistä sellaisena asiana, josta voisi vetää jotain johtopäätöksiä.

En ajattele mitään. Mitä se minulle kuuluu.
Ps. Menetin neitsyyteni kypsässä 24 vuoden iässä, joten tuskin ihan huoraksi voi minua kutsua vaikka teininä olikin korviksia paljon. lol

Alkuperäinen kirjoittaja täh?!?;28483626:
Palstalta vasta tuota minäkin olen oppinut, että lävistykset ja tatuoinnit olis erityisen WT ja että niille olisi ikäraja.

Joo ja samoin hiustyyleille ja vaatteille on ikäraja ja kaupoille, mistä niitä rytkyjä ostetaan. Myös tietynlaista musiikkia voi kuunnella vain tietyn ikäset ja yleensä kaikkiin näihin pätee palstalogiikan mukaan se maaginen 30 vee.

Irvistelemäänhän sellainen näky saa, mutta vain puhtaasti ammatillisista syistä. Sellaisen joulukuusen riisuminen kestää kauan ja jollei alimpia koruja saa irti, niin ne heittävät ikävät varjot optg-kuvaan. Jotain olennaisen tärkeää voi jäädä piiloon.

Yhteistyössä