Mitä ajattelet tällaisesta ihmisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Yli 30v ja väittää vihaavansa lapsia, tykkää vain koirista.
Ei ole nähnyt veljensä lapsia kuin vanhemman (vajaa 3v) kerran, kun veli oli käynyt siskollaan kylässä, mutta nuorempaa ei kertakaan, koska ei pidä niistä. Veljen vaimosta ei pidä, vaikka ei ole kuin pari kertaa ohimennen nähnyt ja mitään ihmeellistä ei tapahtunut, mutta kun on vaan päättänyt olla pitämättä kyseisestä ihmisestä.

Äidilleen ei voi mennä silloin, kun veli on siellä, koska ei siedä niitä lapsia ja jos totta puhutaan, niin ei siedä sitä, että äiti antaa huomiota niille lapsenlapsilleen, se kun on tyttäreltä pois.

Meillekään ei voi tulla kylään seuraavaan 5 vuoteen ainakaan, koska mulla 2 pientä lasta.

No ajattelisin että se ei tosiaan pidä lapsista/ vieraista ihmisistä eikä välitä tutustua. Mikäs siinä sitten, aikuinen ihminen voi aika pitkälti seuransa valita. Jos tykkää vielä yksinäisyydestä ja harvoista tutuista niin hyvä juttu sille-

[QUOTE="vieras";23649192]No ajattelisin että se ei tosiaan pidä lapsista/ vieraista ihmisistä eikä välitä tutustua. Mikäs siinä sitten, aikuinen ihminen voi aika pitkälti seuransa valita. Jos tykkää vielä yksinäisyydestä ja harvoista tutuista niin hyvä juttu sille-[/QUOTE]

Kyllä hän ihmisistä tykkää, kunhan ne tykkäävät samoista asioista kuin hän, elikkä koirista. Oman veljensä kanssa on tullut aina ihan hyvin toimeen, eivät siis ole mitenkään riidoissa, mutta ei halua olla missään tekemisissä veljensä kanssa, kun veli ei ole samanlainen koiraihminen kuin siskonsa ja veljellä on pieniä lapsia.

[QUOTE="shihtzu";23649231]Kyllä hän ihmisistä tykkää, kunhan ne tykkäävät samoista asioista kuin hän, elikkä koirista. Oman veljensä kanssa on tullut aina ihan hyvin toimeen, eivät siis ole mitenkään riidoissa, mutta ei halua olla missään tekemisissä veljensä kanssa, kun veli ei ole samanlainen koiraihminen kuin siskonsa ja veljellä on pieniä lapsia.[/QUOTE]

No mikäs siinäkään sitten. En mäkään oikeastaan välitä ihmisistä jotka tykkää aivan eri asioista kuin minä. Tokikaan mulla ei ole tapana tuoda sitä kovin vahvasti esille, mutta mieluusti vetäydyn pois sellaisista seuroista missä en viihdy.

Mä oikeasti nauraisin sille päin naamaa nuo asiat ja jättäisin ko. henkilön pois elämästäni täysin. Moiset tyypit, jotka vaan päättää olla tykkäämättä joistakuista ja joilla on sitten ihmeellisiä syitä muutenkin olla pitämättä ihmisistä, on tosi hankalia kavereina.

Mulla on ollut pari tämän tyyppistä tapausta tuttavapiirissä, olivat vielä sukua keskenään, ja tuntui että ne vei ihan kauheasti energiaa kaikilta muilta ollessaan vaikka joissakin juhlissa. Jäi oikein kammo tuollaisiin.

Meillä kävi kotona aina sisarukset perheineen eri aikaan, samoin muut vieraat. En oikein tiedä syytä. En koskaan muista olleeni siskojeni kanssa samaan aikaan, paitsi äidin asuntoa aikanaan tyhjentämässä ja yhden kanssa oli tappelu meillä muilla tulla.

Mikäs siinä. Aikuinen ja vastuullinen ihminen minusta kun ei väkisin tunge paikkoihin missä on lapsia, jos tietää ettei niistä pidä. Typerämpää musta väkisin hakeutua samoihin tilaisuuksiin semmoisten ihmisten kanssa joiden kanssa ei synkkaa ja sit siellä hammasta purra ja rivien välistä piilovittuilla ja vielä puhua paskaa selän takana. Fiksumpi väistää.

Kyllä mä itsekin saatan jättää tiettyihin paikkoihin menemättä jos tiedän jo ennakkoon että muutama valittu henkilö on vapaasti kasvatettuine lapsineen siellä. Mitä mä nyt sinne menisin turhaan verenpainettani nostattamaan kun tiedän jo valmiiksi, että ne lapset ottaa mua päähän eikä siellä kuitenkaan saa hetken rauhaa niille asioille mitä tahtoisi aikuisten kanssa puhua ja tehdä jos ne lapset on paikalla, joten sikälikin ihan sama jäädä kotiin.

Mut ei se musta ole mikään aikuisen ihmisen velvollisuus pitää lapsista tai haluta olla näiden kanssa tekemisissä.

[QUOTE="vieras";23649252]Onko ko. henkilöllö puolisoa?[/QUOTE]

Ei ole tällä hetkellä, joitain suhteita on, mutta ne aina kariutuu, kun tämä tyyppi ei suostu mihinkään kompromisseihin. Edellinen, kuulemma todella mukava mies, lähti kun kaveri ei suostunut tekemään mitään yhteistä kesälomamatkaa, kun koiraharrastus täytti kaikki viikonloput.

[QUOTE="vieras";23649303]Mikäs siinä. Aikuinen ja vastuullinen ihminen minusta kun ei väkisin tunge paikkoihin missä on lapsia, jos tietää ettei niistä pidä. Typerämpää musta väkisin hakeutua samoihin tilaisuuksiin semmoisten ihmisten kanssa joiden kanssa ei synkkaa ja sit siellä hammasta purra ja rivien välistä piilovittuilla ja vielä puhua paskaa selän takana. Fiksumpi väistää.

Kyllä mä itsekin saatan jättää tiettyihin paikkoihin menemättä jos tiedän jo ennakkoon että muutama valittu henkilö on vapaasti kasvatettuine lapsineen siellä. Mitä mä nyt sinne menisin turhaan verenpainettani nostattamaan kun tiedän jo valmiiksi, että ne lapset ottaa mua päähän eikä siellä kuitenkaan saa hetken rauhaa niille asioille mitä tahtoisi aikuisten kanssa puhua ja tehdä jos ne lapset on paikalla, joten sikälikin ihan sama jäädä kotiin.

Mut ei se musta ole mikään aikuisen ihmisen velvollisuus pitää lapsista tai haluta olla näiden kanssa tekemisissä.[/QUOTE]

No ei minustakaan kaikkien tarvitse lapsista pitää, mutta en minä nyt ymmärrä miksi siitä pitää tehdä aina niin iso numero. Esimerkiksi ei ole kummankaan veljenlapsen ristiäisissä ollut, kun ei pidä lapsista.

[QUOTE="shihtzu";23650027]No ei minustakaan kaikkien tarvitse lapsista pitää, mutta en minä nyt ymmärrä miksi siitä pitää tehdä aina niin iso numero. Esimerkiksi ei ole kummankaan veljenlapsen ristiäisissä ollut, kun ei pidä lapsista.[/QUOTE]

No musta tuossa tilanteessa ei kyllä ole mitenkään numeron tekemistä, jos ei mene ristiäisiin. Nehän on lapsen juhlat. Oudompaa minusta olisi mennä. Sama kun koiria vihaava ihminen menisi vartavasten katsomaan jonkun uutta koiranpentua...

Ja ymmärrän kyllä senkin, että jos koiria on otettu, niin ei välttämättä reissaamiset samallalailla onnistu. Moniko pitäisi joustamattomana ja kompromisseihin kykenemättömänä yh-äitiä, joka kieltäytyisi pidemmästä lapsettomasta kesälomareissusta lastenhoitoon vedoten? Entä jos syynä olisi vaikka pojan jalkapalloharrastus, joka vie kaikki viikonloput valmentaja-isältä? Monenko mielestä olisi ihan oikein hänelle, jos uusi mies tai nainen sen takia jättäisi?

[QUOTE="vieras";23650067]No musta tuossa tilanteessa ei kyllä ole mitenkään numeron tekemistä, jos ei mene ristiäisiin. Nehän on lapsen juhlat. Oudompaa minusta olisi mennä. Sama kun koiria vihaava ihminen menisi vartavasten katsomaan jonkun uutta koiranpentua...

Ja ymmärrän kyllä senkin, että jos koiria on otettu, niin ei välttämättä reissaamiset samallalailla onnistu. Moniko pitäisi joustamattomana ja kompromisseihin kykenemättömänä yh-äitiä, joka kieltäytyisi pidemmästä lapsettomasta kesälomareissusta lastenhoitoon vedoten? Entä jos syynä olisi vaikka pojan jalkapalloharrastus, joka vie kaikki viikonloput valmentaja-isältä? Monenko mielestä olisi ihan oikein hänelle, jos uusi mies tai nainen sen takia jättäisi?[/QUOTE]

No siis reissaamiset kyllä onnistuu koiranäyttelyihin rajojen ulkomailla ja mies oli hyvä koiravahti sillä aikaa, että ymmärrän kyllä että lähti. Nyt kun miestä ei ole, niin oma äiti on hyvä koiravahti.

Niin ja eihän se ole numeron tekemistä, että ei mene sinne ristiäisiin, mutta se että sanoo isoon ääneen, että ei hän sinne mene, kun ei hän tykkää lapsista. Eikö aikuinen ihminen osaa olla edes muutamaa tuntia paikassa missä on lapsia, eihän sitä tarvitse sen lapsen kanssa olla tekemisissä. Minun oma siskonikin sanoi ennen kun tuo esikoinen syntyi, että hän ei lapsista tykkää ja ei siis tykkää vieläkään, mutta kummasti se lupautui esikoisen kummiksi ja myös noiden molempien lapsien kanssa touhuaa.