Mitä ajattelet puolisosta, joka ei millään tavoin muista syntymäpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Piitu"

Vieras
ei sanoin onnittele, ei viestein, ei fb!
Exälle kyllä laittoi syntymäpäivä onnittelut tekstiviestillä ja onnittelee ystäviänsä ainakin fb:ssä.
Kerro rehellinen mielipide mitä ajattelet tuollaisesta kumppanista?

Mun mies ei muista kenenkään syntymäpäiviä. Ei edes omaansa. Enkä ole koskaan kokenut loukkaantumisen tunteita asiasta. Lasten synttäreistä hänelle muistutan ja yhdessä hommataan jotain. Myöskin hänen siskonsa ja äitinsä syntymäpäivistä muistutan, että muistaa vähintään onnitella.

Mutta joo, jos alkaisi yhtäkkiä muistamaan vanhojen exiensä synttäreitä niin olisin toki kummissani...

Mun mies on ehkä yhtenä vuotena mun synttärit muistanut jotenkin (lahja ja kortti) ja nekin kävi pikaisesti ennen juhlia ostamassa kun sinne juhliin muutkin niitä lahjoja toi :) oma-aloitteisesti tuskin muistaa edes päivämäärää saati onnitella sinä päivänä. Eipä kyllä juuri muidenkaan synttäreitä noteeraa ellei ole juhlia tiedossa ja silloinkin se olen minä joka sen juhliin vietävän lahjan hankkii ja kortin väsää, mutta itse nautin siitä hankkimisesta, väsäämisestä ja antamisesta hirmuisesti :) tommonen toi on, muuten oikein hyvä mies jne, ei mielestäni iso puute.

No ihan ok, jos tasaisesti unohtaa suurin piirtein kaikkien synttärit. Kuitenkin toi, että ei muista tai onnittele nykyistä kumppaniaan millään lailla, mutta exää sen sijaan onnittelee, on mun mielestäni ihme kuvio.

En erityisesti ajattelisi mitään. Voisin jossakin vaiheessa päivää muistuttaa syntymäpäivästäni keittämällä synttärikahvit tms. Siinä vaiheessa voisi tuntua kummalliselta jos hän ei huomaisi onnitella.

mä olisin tyytyväinen.. meil ei noi synttärit oo koskaa ollu tärkeitä

lahjoja ostellaan muulloinki ja kutsutaan vieraita

ja mies huomioi ihan arkenaki.. mul on syvä suru rakkaan ystävän kuolemasta niin mies osti mun herkkuja ja hiero jalkoja ja hoiti lapset ja kodin et mä sain itkee rauhassa

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä