Mitä ajattelet naisesta joka panee 2 eri miestä vuorokaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tuulia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tuulia"

Vieras
Lähtee esim. yhden baaripokan jälkeen klo 01 takaisin baariin ja pokaa vielä toisen jonka kanssa nussii samana yönä? Ekan heittänyt ulos kun on seksit harrastettu?

No aika vaikeaksi on mennyt.. Helpompaa ois vaikka pokata mies nro 1 aamulenkillä ja seuraava sitten illalla baarista. Lähtisitkö itse muka uudelleen baariin kun jo kerran siellä käynyt, ajanut taksilla jonkin kämpälle, nainut, pesytynyt, taas taksilla keskustaan, uus poka...

En mitään, kun en tiedä mitä kukakin kenenkin kanssa tekee. Mutta jos joku tulisi minulle kertomaan tuollaista, niin ajattelisin varmaan, että ompas hölmö kun tuollaista tulee kertomaan. En halua kuulla tuommoisia.

Mä olen kerran tehny.

Meillä oli ero kesken, miehellä oli sivusuhde josta jäi kiinni. Silti paneskeltiin aina välillä niin kauan kuin asuttiin yhdessä.

Kun oltiin jo muutettu erilleen olin kaameessa seksin puutteessa, tietty, säännölliseen seksiin kuitenkin tottunu. Kerran iskin kännissä jätkän ja pantiin sen kanssa. Sitten lähdin miehen asunnolle ja pantiin vielä senkin kanssa. Ja sitte kerroin sille että toivottavasti et saa tauteja kun tulen justiin toisen luota. Hah hah, siitä sai.

Oikeesti olin sen ekan kanssa kortsulla...

Been there, done that. Pidin hauskaa ja panetti.
Illan toista panoa en vienyt kotiin. Me mentiin hotelliin.:)

Jos ihminen on sinkku ja täysi-ikäinen niin mitäpä jeesusteltavaa siinä nyt on?

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan
[QUOTE="pah";29284144]Helppo. :D Entäs jos se nainen pitääkin miehiä helppoina, haluaa paljon seksiä koska on himokas ja käyttää miehiä puhtaasti oman nautintonsa välineinä? Vai ootko sä niitä miehiä joiden mielestä kaikki seksiä sinkkuna harrastavat naiset helppoja? :D[/QUOTE]

Saa pitää vaikka joulupukkina jos antaa.

Meinasin sanoa aika pahasti, mutta sitten muistin että kun olin nuori niin itsellekin kävi valitettavasti näin. Olin vieraassa kaupungissa juhlimassa kaverini kanssa. Olin baarissa ja kaverini lähti yöjunaan kertomatta minulle. Jäin siis yksin baariin todella humalassa. Tapasin siellä yhden tutun miehen sattumalta (siskoni ex poikaystävän veljen) ja hänen kavereitaan. Mentiin tälle kaverille yöksi ja tuttu mies lähti sieltä vielä takaisin baariin. Ja hänen kaverin kanssa päädyin sitten sänkyyn. Kun tämä tuttu mies tuli baarista niin päädyin vielä hänen kanssaan sänkyyn (ei ollut ensimmäinen kerta)

Nykyään olen ollut useita vuosia ihan kunnollinen nainen, enkä harrasta irtosuhteita. Tuolloin olin vaan todella hukassa ja myös tietämättäni raskaana ja lapsen isä oli minut jättänyt. Lapsesta tuli kuitenkin terve (jos ketään kiinnostaa) ja on nyt teini-ikäinen.

Minusta ei kukaan uskoisi,mutta harrastan tuollaista...Ja kerran jopa veljesten kanssa samana iltana... :D Minä nautin seksistä.Ei kukaan näistä minun menoistani tiedä:)=

Yhteistyössä