Mitä ajattelet naisesta joka ostaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on rahaa, niin mikä ettei.

Itse olen löytänyt onneksi hyvän vakkarin, jonka kanssa homma toimii vastavuoroisesti eli molemmat saamme seksistä irti sen mitä haemmekin. Orgasmeja molemmin puolin siis. Eikä maksa mitään.

Muutama ehdokas piti käydä läpi ennen kuin löysin sen itselleni sopivimman rakastajan. Onneksi naisille on tyrkyllä vaikka kuinka paljon miehiä tyydyttäjiksi, joten sopivan löytäminen ei ollut ongelma. Mukavahan niitä miehiä oli koeajella. Ensimmäinen kerta on harvoin se paras kerta, joten vasta muutaman koeajon jälkeen pääsee parhaimpaan lopputulokseen.

[QUOTE="nainen";29015947]Jos on rahaa, niin mikä ettei.

Itse olen löytänyt onneksi hyvän vakkarin, jonka kanssa homma toimii vastavuoroisesti eli molemmat saamme seksistä irti sen mitä haemmekin. Orgasmeja molemmin puolin siis. Eikä maksa mitään.

Muutama ehdokas piti käydä läpi ennen kuin löysin sen itselleni sopivimman rakastajan. Onneksi naisille on tyrkyllä vaikka kuinka paljon miehiä tyydyttäjiksi, joten sopivan löytäminen ei ollut ongelma. Mukavahan niitä miehiä oli koeajella. Ensimmäinen kerta on harvoin se paras kerta, joten vasta muutaman koeajon jälkeen pääsee parhaimpaan lopputulokseen.[/QUOTE]

Mä kyl näen sen koeajovaiheen tympäisevänä. Kaikenlaista nylkyttäjää kun on olemassa...

Yhteistyössä