Tämä on ensimmäinen kerta, kun ajattelen sinua. Ajattelen sinua nyt, koska kysyit, mitä ajattelen sinusta. Se, mitä ajattelen, ei ole sen kummempaa, kuin että yritän miettiä, mitä ajattelisin. Mutta en mä sen kummemmin ajattele, mietteeni ovat ihan neutraaleja.
Näillä tiedoilla ajattelen vain, että olet varmaan hieman pyylevä, en muuta. En ajattele pahaa, en hyvää, en mitään sen kummempaa, ja sitten voin taas ajatella kaikkea mahdollista... Voit olla ihana, tai voit olla kamala. En voi tietää.
[QUOTE="hiiohoi";24025019]Eihän tuo voi Olla mitenkään mahdollista?! Mun vaatekoko on L tai 42, eikä edes tee tiukkaa [/QUOTE]
Näin vain on. Juuri ostamani koon 50 caprit ovat vähän liian tiukat mahan kohdalta. XXL kokoa olevia shortseja kokeilin eilen kaupassa ja oli liian tiukka.
[QUOTE="hiiohoi";24025019]Eihän tuo voi Olla mitenkään mahdollista?! Mun vaatekoko on L tai 42, eikä edes tee tiukkaa [/QUOTE]
Mä olen 158/100 ja myös kokoa 50/52. Vaatekoko riippuu varmaan vähän siitäkin, miten kilot ovat kertyneet. Mulla ne on lähinnä vatsassa ja takamuksessa, joten pienemmät housut ei mitenkään istuisi.