Mitä ajattelet miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun ukkoni kyllä näyttää vähintäänkin tuplaten paremmalta, kuin minä. Eikä hän rasvaisi naamaansa kyllä millään "kauneusvoiteilla" mistään hinnasta. Minä taas rasvailen, mutta eipähän paljon näy (auta) :D Ei sitä ulkonäköä purkista saa. Yritetty siis on ;)

Mä ainakin pesen usein pelkällä vedellä ja jos en rasvaa sen jälkeen, niin. :o Ihoni ei ole sairas tai atooppinen. miehen iho on alkanut voimaan paljon paremmin sen jälkeen, kun opetin käyttämään rasvaa.

Sitäpaitsi se ei ole ihan yksilysti, että onko iho kuiva vai kosteutettu. Suurimmalla osalla miehistä on kamalan kuiva iho, silminnähden. ehkä ette huomaa sitä, jos luulette että se on normaalia, minä kyllä huomaan.

Iho on aika tärkeä elin, se estää pöpöjä menemästä ihmisen sisään ja pitää kosteutta tallessa ja suojaa. hoitakaa hei ihoanne!<br><br>

Vai että h*momainen pissispoika :D (kuvittelee omaa veikkapoikaansa)

Eikös tuo miesten hiusten värjäys oo jo vanha juttu?
Omalla ukollakin ollu vaaleita raitoja (mihin mä oon sekaantunu?? :o ), isäntä kyllä aina sanoo olevansa sinut feminiinisen puolensa kanssa :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:36 Vieras kirjoitti:
Minun ukkoni kyllä näyttää vähintäänkin tuplaten paremmalta, kuin minä. Eikä hän rasvaisi naamaansa kyllä millään "kauneusvoiteilla" mistään hinnasta. Minä taas rasvailen, mutta eipähän paljon näy (auta) :D Ei sitä ulkonäköä purkista saa. Yritetty siis on ;)

No voihan sitä ulkonäköä sieltä purkista etsiä,mutta taitaa aika loputon homma olla.
Kyllä mulla ainakin iho paremmassa kunnossa kun sitä puhdistan ja rasvaan.Sehän se tarkoitus on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:16 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:32 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:28 vieras kirjoitti:
jolla on tummat hiukset ja vaaleita raitoja? :)

Hymistelisin huvittuneena.
Musta on naismaista jos mies värjää hiuksiaan. :D
Smantien voisi sitten käytää ryppyvoiteita, silmänalusvoiteita ja miesten puuteria...
Mua niin naurattaa kun nykyajan nuoret miehet on NIIN tietoisia ulkonäöstään ja pyörii peilin edessä!! :D

Taidat olla vähän aikaas jälessä :D Niinhän ne jotkut käyttävätkin ja paljon muutakin ;)

Mutta samaa mieltä asiasta olen. =)

Juu tiedän että käyttää, sitä tarkoitinkin, että purkkiostoksille sitten vaan.
Miehen ex tarjosi miehelle testattavaksi miesten puuteria, kun on alalla.
Revettiin ihan täysillä... :D

Huvittavaa katsella mun työkaveria, 23 v nuorta pojua, joka peilaa itseään enemmän kuin moni nainen, ja patsastelee ympäriinsä kukkopoikana.
Kiva poju kylläkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:24 Micosa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:21 kuulkaas kirjoitti:
mikäs yksinoikeus se vain naisilla on hoitaa itseään. kyllä mies voi käyttää mun puolesta vaikka mitä ryppyvoiteita. tai värjätä hiuksiaan. miks se aina mielletään vaan naisten yksinoikeudeksi. ja tosimies on siisti eikä haise, ja voi käyttää vaikka vaaleenpunaisia paitoja. koruja käyttää hillitysti. oliskos se parempi se miestyyppi joka ei peseydy on erestä keltanen ja takaa ruskee. ja hampaat mustat tyngät? :D

Just näin.
Mikä siinä niin hauskaa on että mies hoitaa itseään ja pitää hyvässä kunnossa.Niin tukan kuin naamansa.
Sitten kohta taas on joku kirjoitus että on sitten suomalaiset miehet kamalan näköisiä,kun eivät yhtään piittaa ulkonäöstään.

Mulla on kotona siisti ja seksikäs, hajuton = hyvälle omalle itselleen ja toisinaan RL:N Safarille tuoksuva mies, joka pitää puhtaudestaan hyvää huolta ilman tököttejä. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:39 PahaSilmä kirjoitti:
Mä ainakin pesen usein pelkällä vedellä ja jos en rasvaa sen jälkeen, niin. :o Ihoni ei ole sairas tai atooppinen. miehen iho on alkanut voimaan paljon paremmin sen jälkeen, kun opetin käyttämään rasvaa.

Sitäpaitsi se ei ole ihan yksilysti, että onko iho kuiva vai kosteutettu. Suurimmalla osalla miehistä on kamalan kuiva iho, silminnähden. ehkä ette huomaa sitä, jos luulette että se on normaalia, minä kyllä huomaan.

Iho on aika tärkeä elin, se estää pöpöjä menemästä ihmisen sisään ja pitää kosteutta tallessa ja suojaa. hoitakaa hei ihoanne!

Tottaki toikin on yksilöllistä...
Mun iho taas on alkanut voimaan paremmin, kun olen siirtynyt ylenpalttisesta rasvaamisesta pois.

Pesen pelkällä vedellä silloin kun mulla ei ole ihossa meikkiä, ja perusvoiteella + vedellä silloin kun on meikkiä iholla. Tarpeen vaatiessa rasvaan manteliöljyllä.

Miehen ihokin saa silloin tällöin manteliöljykyllästyksen kokovartalohieronnan yhteydessä. Kasvot hänellä ei vaadi rasvaa.

Ihoni ei ole koskaan voinut paremmin, vaikkei ole ikinä mikään ongelmaiho ollutkaan.

Saunan jälkeen jätän ihon lähes aina rasvaamatta, vaikka kiristääkin vähäsen.
Näin iho saa työskennellä kosteustasapainon saavuttamiseksi.
Tämän ihotautilääkärin vinkin luin muuten lehtijutusta, jossa puhuttiin ihon hyvinvoinnista.

=) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:06 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:24 Micosa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:21 kuulkaas kirjoitti:
mikäs yksinoikeus se vain naisilla on hoitaa itseään. kyllä mies voi käyttää mun puolesta vaikka mitä ryppyvoiteita. tai värjätä hiuksiaan. miks se aina mielletään vaan naisten yksinoikeudeksi. ja tosimies on siisti eikä haise, ja voi käyttää vaikka vaaleenpunaisia paitoja. koruja käyttää hillitysti. oliskos se parempi se miestyyppi joka ei peseydy on erestä keltanen ja takaa ruskee. ja hampaat mustat tyngät? :D

Just näin.
Mikä siinä niin hauskaa on että mies hoitaa itseään ja pitää hyvässä kunnossa.Niin tukan kuin naamansa.
Sitten kohta taas on joku kirjoitus että on sitten suomalaiset miehet kamalan näköisiä,kun eivät yhtään piittaa ulkonäöstään.

Mulla on kotona siisti ja seksikäs, hajuton = hyvälle omalle itselleen ja toisinaan RL:N Safarille tuoksuva mies, joka pitää puhtaudestaan hyvää huolta ilman tököttejä. :heart:

Kuin myös siisti,seksikäs,komea mies täällä asustaa.Ei käytä esim.naamaansa rasvaa,mutta jos tarve olisi en hänelle kyllä nauramaan alkaisi.
Mies kyllä pesee itseään(onneksi) esim.suihkugeelillä eikä pelkällä vedellä.Käyttää hajusteita,ei joka hetki.

Minä en noihin rasvauksiin puutu mitenkään,mutta siihen jos mies tälläytyy tunti tolkulla peilin eessä(laittelee hiuksia ja joitain ihme tököttejä naamaan sulloen)mua inhottaa semmoset miehet,minusta se on jotenkin aivan liian akkamaista ja minä tykkään miehisistä miehistä enkä mistään neideistä! :x Saahan ne hiukset laittaa mutta ei nyt ihan niin että jokaikisen hiuksen pitää olla oikeassa asennossa ja lakkoja ym laitellaan päätäyteen,hyi hittolainen..

No jos oma mies olisi niin ihmettelisin suuresti... hän kun ei puunaa eikä puleeraa ja ei takuulla laittais raitoja tukkaansa :D
Mutta noin yleensä, kyllähän mies voi naamansa rasvata ja hajustetta laittaa, mutta meikkaaminen menee jo mun mielestä ämmäilyksi. Kyllä miehen pitää olla mies.

Yhteistyössä