Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei vaan mä halusin tietää että mitä vaan ajattelette.ja onko just muilla mennyt suurinpiirtein saman kaavan mukaan jne. Tai mitä mieltä olette siitä, että onko 35 tai 40-vuotias liian vanha tulemaan vielä isäksi...
Tuntui aika hurjalta kun meidän nuorimmainen syntyi ja mie olin 28 ja mies 40.![]()
Oisko se sitten halunnu lapsia?
Mitä ajattelet meistä? Minä 28 vuotta, mies 27 vuotta ja lapsemme ovat 26- ja 25-vuotiaita. Koiramme on 45-vuotias ja äitimme, siis miehemme ja minun yhteinen, on 16-vuotias. Mieheni isä on 5-vuotias ja hän on koirani eno. Mieheni äiti on 98-vuotias ja hän on kummitätini lapsuudenystävä. Kissa, jota meillä ei ole, voisi olla oranssi, tai musta ehkä ruskea tai valkoinen. Hääpaikastamme halusimme persoonallisen joten valitsimme kirkon. Muutimme yhteen vuonna 1965 ja avioiduimme 1998. Poikamme rippijuhlissa tarjottiin risottoa.
Mitä ajattelet meistä? Minä 28 vuotta, mies 27 vuotta ja lapsemme ovat 26- ja 25-vuotiaita. Koiramme on 45-vuotias ja äitimme, siis miehemme ja minun yhteinen, on 16-vuotias. Mieheni isä on 5-vuotias ja hän on koirani eno. Mieheni äiti on 98-vuotias ja hän on kummitätini lapsuudenystävä. Kissa, jota meillä ei ole, voisi olla oranssi, tai musta ehkä ruskea tai valkoinen. Hääpaikastamme halusimme persoonallisen joten valitsimme kirkon. Muutimme yhteen vuonna 1965 ja avioiduimme 1998. Poikamme rippijuhlissa tarjottiin risottoa.
Kun ensimmäinen lapsemme syntyi minä (äiti) olin 23-vuotias ja mieheni 35-vuotias.
Kun toinen lapsemme syntyi minä olin 28-vuotias ja mieheni 40-vuotias.
Naimisiin menimme kun minä 21v ja mies 33v.
Saman katon alle muutettiin kun minä 20v ja mies 32v.
Seurustelun aloitimme/tutustuimme kun minä 18v/mies30.
Tai mitä mieltä olette siitä, että onko 35 tai 40-vuotias liian vanha tulemaan vielä isäksi...
Saitko koskaan selvyyttä että miksi et kelvannut? :O
Eihän sitä kaikkea olisi pakko ollut hankkia kun sinä olit 18v vaan eka seurustella rauhassa ja sitten myöhemmin ne kaikki muut jutut...
Luulis että sillä äijälläkään ei ois ollu joku ihme hössötys/kiire. Sellasen mä oisin hylänny heti pois, joka ei ajattele muuta kuin omia tarpeitaan.. eikä yhteisesti sitä, että mitenkä voitaisiin tehdä. Sellainen mies on ääliö ja ällö.