Mitä ajattelet meistä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jani<3Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jani<3Maria

Vieras
Kun ensimmäinen lapsemme syntyi minä (äiti) olin 23-vuotias ja mieheni 35-vuotias.

Kun toinen lapsemme syntyi minä olin 28-vuotias ja mieheni 40-vuotias.

Naimisiin menimme kun minä 21v ja mies 33v.

Saman katon alle muutettiin kun minä 20v ja mies 32v.

Seurustelun aloitimme/tutustuimme kun minä 18v/mies30.

Tai oikeastaan se ehkä meni ennemmin näin päin:

Tutustuttiin kun minä olin 18, mies 30 ja meistä tuli kavereita.

Sitten 20-vuotiaana alko se parisuhde ja mies 32v.

21-vuotiaana pienimuotoiset häät ja muutto saman katon alle.

Ja sitten nuo lapset.

Meidän suhde on ollut hieman monimutkainen. :D

Ajattelen että kirjoitat epäloogisesti. Pitäisi aloittaa tutustumisesta ja lopettaa toisen lapsen syntymiseen, eikä kirjoitella tapahtumat noin ihan sikinsokin.

Ajattelen että tähän sisältyy varmaankin joku kimpikampi kompajuttu. Jani on varmaan alunperin naispuolinen ja Maria miespuolinen ja teidän sukupuolet on vaihdettu.

Mitäs noloa tuossa oli että meni myöhemmin vielä kirkossa naimisiin ja järjesti isompi muotoiset häät? :D

Ja M32, ei siinä pitäisi olla mitään erikoista. Niin munkin mielestä meidän elämä aika normaalilta ja rennolta tuntuu/vaikuttaa.. :)

Selvästi kuitenkin oletat, että muiden mielestä tässä ptäisi olla jotakin erikoista. Muutenhan et olisi tätä aloitusta kirjoittanut. Mistä on kysymys?

Ei vaan mä halusin tietää että mitä vaan ajattelette. :) ja onko just muilla mennyt suurinpiirtein saman kaavan mukaan jne. Tai mitä mieltä olette siitä, että onko 35 tai 40-vuotias liian vanha tulemaan vielä isäksi...

Tuntui aika hurjalta kun meidän nuorimmainen syntyi ja mie olin 28 ja mies 40. :D

Ei vaan mä halusin tietää että mitä vaan ajattelette. :) ja onko just muilla mennyt suurinpiirtein saman kaavan mukaan jne. Tai mitä mieltä olette siitä, että onko 35 tai 40-vuotias liian vanha tulemaan vielä isäksi...

Tuntui aika hurjalta kun meidän nuorimmainen syntyi ja mie olin 28 ja mies 40. :D

Voi että, ihan oli hurjaa kun mies oli 40. Hellanlettas sentään. :kiss: Kyllä oli hurjaa. Ihan aikuisten oikeesti. Tosi hurjaa.

[QUOTE="vieras";29013064]Voi että, ihan oli hurjaa kun mies oli 40. Hellanlettas sentään. :kiss: Kyllä oli hurjaa. Ihan aikuisten oikeesti. Tosi hurjaa.[/QUOTE]

Oletko vähän yksinkertainen/lapsellinen?

Yhteistyössä