Mitä ajattelet jos näät kaupassa vaihdevuosi-ikäisen naishenkilön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keski-ikänen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keski-ikänen akka

Vieras
jolla on pää hiestä märkänä, siis ihan niin että tukkakin on kuin kasteltu? Miksi sitä pitää tuijottaa ja möllöttää suu auki? Luuletko että on jotenkin helvetin hauskaa kun just kaupassa tulee kuumia aaltoja :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikänen akka;28817474:
jolla on pää hiestä märkänä, siis ihan niin että tukkakin on kuin kasteltu? Miksi sitä pitää tuijottaa ja möllöttää suu auki? Luuletko että on jotenkin helvetin hauskaa kun just kaupassa tulee kuumia aaltoja :headwall:

Kohtalotoveri :(

Tosin mä olen tainnut päästä toistaiseksi aika helpolla.

Mä en edes katsele ympärilleni sen vertaa, että erottaisin vaihdevuosihenkilöt muista ihmisistä.
Enkä muutenkaan katsele ihmisiä, senkun lapon tavaraa kärryyn ja yritän mahdollisimman nopeasti selviytyä siitä kauppareissusta.

En kyllä tuijottele kaupassa muita ihmisiä, ainakaan tarkoituksella. Jos tuijotan, en tuijota jotain tiettyä ihmistä vaan tuijotan vain jonnekin näkemättä mitään samalla kun kuumeisesti mietin mikä oli se yksi juttu joka kotoa on loppu ja jota en viitsinyt kirjoittaa kauppalappuun kun kyllähän mä nyt tuon muistan

Saattaisin ajatella että hei, mullakinhan oli tuollaisia hikoilukohtauksia joitain vuosia sitten, ja miettisin että oliko mulla perkele kuumia aaltoja alle nelikymppisenä. Jota mietin nytkin.

Eikö ihmiset katsele toisiaan kun kaupoissa? Mitä ajattelet kun näet vaihdevuosi-ikäisen naisen vaikkapa Seurasaaren kesäteatterin katsomossa.....

Jaa, mä varmaan aattelen, et mikähän sen yhen Billie Holidayn biisin nimi oli joka alkaa 'Love me or leave me or let me be lonely....'

Miksi kuvittelet, että joku kiinnittäisi asiaan huomiota. Suurin osa meistä luulee olevansa muiden ihmisten kiinnostuksen kohteena - mutta ei ole.

Ikävä kyllä et ole harvinaisen kiinnostava edes pää märkänä.

Yhteistyössä