Mitä ajattelet ihmisestä joka pitää yhden illan jutusta alkunsa saaneen lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23028458]Että ei taida nainen arvostaa lastaan niin paljon, että koittaisi elää lapsen isän kanssa.[/QUOTE]

Niin no, tässä mun tapauksessa kyseessä oli perheellinen mies. Sitä en ihan oikeastikaan tiennyt kun baarissa tavattiin. Ehkäisynä oli kondomi mutta se miehen sanojen mukaan kuulemma oli lopussa hajonnut. Asiaa en itse huomannut, ja myönnän että humalalla varmaan on osuutta asiaan.

Isä saa olla lapselleen isä tottakai, se vain riippuu ainoastaan hänestä.

Mun eksä on etelän hetelmä tuliainen, pidin ja pidän ex-anoppiani vähän vajaana kun ei huolehdi itsestään. Eipä mulla muiden yhden illan hedelmistä ole mitään sanottavaa, hienoa jos kokee jaksavansa yksin.

Riippuu tuleeko tahalleen vai vahingossa. Jos hankkiutuu tarkoituksella raskaaksi eksälleen tai muulle silloin tällöin kumppanilleen niin se on säälittävää. Siis säälittävää on tahalleen hankkiutua raskaaksi (ei se että pitää lapsen ;)

Mutta jos kerran tapojensa vastaisesti erehtyy hommiin jonkun kanssa ja tulee raskaaksi vahingossa ja pitää lapsen niin se on kunnioitettavaa. siis se lapsen pitäminen ;)

Oma esikoiseni sai alkunsa yhdenillan jutusta. Ja rikkoutuneesta kumista. Mies ei halunnut ottaa vastuuta asiasta joten ryhdyin yksinhuoltajaksi. Enkä ole katunut, vaikka pienellä paikkakunnalla paljon on tullut p*skaa niskaan, mm. minun on epäilty hankkiutuneen tarkoituksella raskaaksi vaikken edes pakottanut miestä tunnustamaan isyyttään ja maksamaan elareita.

En tiiä miksi pitäisi tolleen ajatella.:) Ei kai kukaan siemeniään anna vastentahtoisesti? Sukupuolitaudin riskikin siinä on.

ehkei vastentahtoisesti, tuskin siis pakotetusti. Ja pitäisi toki jokaisen miehen pitää huolta ehkäisystä myös itse, vaikka nainen väittäisi siitä huolehtineensa. Mutta... ajattelin vaan, että sellaistakin tapahtuu että mies uskoo naista, joka väittää huolehtineensa ehkäisystä, eikä olekaan huolehtinut.
Näin asiaa tältä kantilta katsoen.

Kunnioitan kyllä sitä, jos joku pitää lapsen yhden yön jutun jälljiltä, mutta jos siihen liittyy tahallista valehtelua sitä en tajua.

Niin no, tässä mun tapauksessa kyseessä oli perheellinen mies. Sitä en ihan oikeastikaan tiennyt kun baarissa tavattiin. Ehkäisynä oli kondomi mutta se miehen sanojen mukaan kuulemma oli lopussa hajonnut. Asiaa en itse huomannut, ja myönnän että humalalla varmaan on osuutta asiaan.

Isä saa olla lapselleen isä tottakai, se vain riippuu ainoastaan hänestä.

Aaaarrrrgggghhhh! |O Seli seli... Että mä inhoan eukkoja jotka vampaa varattuja! Säälittävää! Jos itelle tehtäis noin, niin täällä oltas heti haukkumassa nämä vamppajat alimpaan maanrakoon ja hakemassa eroa... Miksi sulle ei tehtäs samoin, sillä tulet satavarmaan rikkomaan yhden perheen, jos lapsen pidät ja miehen eukko saa tietää...:headwall:

Yhteistyössä