Mitä aineetonta lahjaksi 3-vuotiaalle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdiskelija

Vieras
Haluaisin ostaa jonkin aineettoman lahjan pienelle pojalle, koska tavaraa hänellä on niin paljon ja koti pieni. Poika varmasti tykkäisi Leikkiluolasta tai Hoplopista, mutta mietin vain, tykkääköhän vanhemmat lähteä sinne. On niin tylsä kysellä vanhemmilta etukäteen, mitä ostaa, kun olisi mukava viedä jotain yllätyksellistä. Mitä muita elämyksiä voisi pienelle ostaa. Budjetti olisi noin 20 euroa.

Jos ostat lapselle vaikka hoplopin yms, älä ajattele, mitä vanhemmat siitä tykkää. Vanhemmat voi olla vaikka aidanseipäänä yhden pari tuntia, jos lapsella on kivaa. Tai viet lapsen itse sinne elämykseen.

hoploppiin ei nyt kannata enään ostaa mitään kun paikka on konkurssissa...

mä kannatan tota uimalaa tai kylpylään... ja ainahan sinä voit itse viedä pojan polskuttelee

Nyt ehkä vähän väärä vuodenaika mutta viet sirkukseen, eläinpuistoon, uimaan tms. Riippuu hyvin paljon paikkakunnastakin. Mutta tosiaan niin että sinä viet, saat yhteistä aikaa pojan kanssa jos vaikka kummilapsi kyseessä. Tai vaihtoehtoisesti niin, että ostat kaksi lippua valmiiksi ja ehdotat että voit itse käydä lapsen kanssa tai toinen vanhemmista lapsen kanssa, jos lapsi vaikka ujo eikä uskalla muuten lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:
hoploppiin ei nyt kannata enään ostaa mitään kun paikka on konkurssissa...

Onko Hoplop siis lopetuksessa? :o

Ei kaikki lopeta. Osalla vaikeuksia vissiin. Ainakin hämeenlinnan hoplop lopettaa tällä viikolla toimintansa kokonaan, eli konkurssi tuli sitten.

Yhteistyössä