Mitä aamupalaksi, milloin lounas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7.00 banaani
7.30 söin 2 reissumiestä kinkulla juustolla ja kurkulla. Monta kupillista teetä

Työ liikkuvaa sisällä ja pihalla.
Lounas tulee 11.30 ja on jauhelihakeittoa.

Paistettua broilerinfileetä ja pakasteherneitä mikrossa lämmitettynä syön just nyt. Maitokahvia ja vettä lisäksi. Lounaaksi syön ehkä samaa tai sitten vain salaattia teen kasviksista. Sairaanhoitajan työ osastolla eli noin 2 tuntia istumista, loput kävelyä ja hoitotoimenpiteitä. Laihdutus menossa.

Klo 7 pintaan söin voileivän ( itse leivottua vehnäleipää viipale ja päällä floraa) ja join mukillisen teetä rasvattomalla maidolla. Työpaikalla juon klo 9 pintaan pari kupillista mustaa kahvia ja syön lounaan noin klo 11. Tänään siellä on muistaakseni hernekeittoa.

[QUOTE="Vieras.";29711456]Täällä moni syö vain rahkaa ja pakastemarjoja.

Eli mitä tänään aamupalaksi?
Milloin saat lounaan?
Millaista työtä teet?
Istumatyö vai liikkuvaa?[/QUOTE]

Kaurapuuroa ja raejuustoa mehukeitolla höystettynä joskus puoli ysin maissa. Lounas puoli 12 kieppeillä. Hoitovapaalla tällä hetkellä, enemmän tulee istuttua kuin liikuttua. Go fat go menossa...

Tänään turkkilaista jugurttia appelsiinimarmeladilla, muina päivinä marjoilla, joskus puuroa tai mysliä, lasi mehua aamupalalla,aamupala vaihtelee. Lounas
Vaihtelee vähän riipuen siitä oonko töissä vai kotona, yleensä n klo 11.30-12.30, tänään oon kotona lomilla joten lounas on n klo 12.00. Lehtipihviä, paistettua nuudelia ja kasviksia ja salaattia.
Liikun jonkin verran.Työmatkat kävelen ja vapaapäivinä tulee käytyä asioilla kävellen tai pienellä lenkillä.

Viimeksi muokattu:
Pari kuppia kahvia on tänään mennyt, toiseen riitti maitoa jopa.
Syön varmaankin ekan kerran joskus yhdeksän jälkeen illalla kunhan olen kaupassa käynyt. Ehkä roiskeläpän tai jotain vastaavaa.

Aamupalaksi rahkapurkki vadelmahillolla ja pari rkl mysliä. Lisäksi vettä ja maitokahvia.
Lounaaksi söin 2 kpl kevätkääryleitä, 2 keitinpottua, paljon salaattia ja muhkean viipaleen lämmintä leipää voilla. Niin ja juomana maito.

Töissä pääosin istumista ja seisoskelua. Työmatkan kävelen 1 km suunta.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29713492:
Pari kuppia kahvia on tänään mennyt, toiseen riitti maitoa jopa.
Syön varmaankin ekan kerran joskus yhdeksän jälkeen illalla kunhan olen kaupassa käynyt. Ehkä roiskeläpän tai jotain vastaavaa.
miten näin vähän?

Heti herättyä en syö mitään, juon vain kahvin. Noin tunti heräämisestä tänään söin maustamatonta jugurttia ja marjoja. Puolilta päivin salaattia. Töissä en ole, mutta tänään olen tehnyt kaksi lenkkiä koiran kanssa ja käynyt salilla rehkimässä. Mitenkään hirmuisesti en yleensäkään päivisn syö, vaan illalla sitten kunnollisen lämpöisen aterian.

Yhteistyössä