Mitä 9-vuotta täyttävälle tytölle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjoja vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kohta 9 vuotias tykkää Lego friendseistä, Top Model jutuista. Mutta riippuu tietty lapsesta. Lahjakortti lähi videovuokraamoon tai esim hm.lle ovat myös hyviä.

Lahjakorttia ollaankin miehen kanssa ajateltu, mutta ois ollut ihan kiva vielä ostaa jotakin lisäksi? Miten näistä on tullut näin vaikeita :) Mitä kaverit tuo tuon ikäisille?

Laitetaan korvan taakke tuo top model. Lissää ideoita saapi antaa, siittä on aikaa kun itse olen 9 vanha ollut, joten ei enää muista mikä silloin kiinnosti :)

Tykkääkö lukea, kirjoittaa? Päiväkirja tai joku kiva kirja. Onko pitkä hiuksinen - silloin näppärä beauty boxi missä kampaa, harjaa, pimpulapampulaa, pantaa, pinniä, hoitoainetta, kynsilakkaa tms.

Korvakorut, kaulakoru? Top Model- sälää, tee se itse- korusettiä....?

Yllätä ja anna sileä seteli lahjaksi. Muistan kun esikoinen sai rahaa lahjaksi 9 tai 10 vuotiaana ja kuinka iloisesti yllättynyt oli, että voi ostaa lahjaksi mitä haluaa. Lahjakortiksi mieluiten kirjakaupan lahjakortti, sellainen mitä ei ole edes pakko käyttää kerralla. Sillä voi ostella TopModeljuttuja, kirjoja, askartelutarvikkeita, lehtiä, mikä nyt sattuu kiinnostamaan.

Älä nyt ainakaan mitään hiuspimpulapampulaboxia anna, ne on niitä lahjoja, mitä saa niiltä, jotka eivät muutakaan keksi ja usein ne jäävät täysin käyttämättä. Epäilen, että ne ovat lahjoja, joita annetaan eteenpäin seuraavalle uhrille. Sama juttu pehmolelujen kanssa.

Kirjakaupan lahjakorttia ollaankin joskus annettu, rahaa olen huono antamaan kun en tiedä mikä on minkäkin ikäiselle sopiva summa. Pitkät hiukset on, joten pinpulapampuloita varmaan löytyy jo aikasta paljon omastatakaa. Joululahjaksi annettiin jo korvikset, joten korujakaan ei välttis nyt just viittis antaa.

Muistelisin, että sai viime vuonna noita itse tehtäviä koru juttuja... Ehkäpä käyn katteleen jotain topmodeleihin liittyvää ja kirjaa tahi päiväkirjaa. Vieläköhän niitä ystäväkirjoja on? Omassa lapsuudessa niitä joskus täytettiin. Joko tuon ikäiset käyttää kynsilakkaa?

Vieläköhän niitä ystäväkirjoja on? Omassa lapsuudessa niitä joskus täytettiin. Joko tuon ikäiset käyttää kynsilakkaa?

On niitä, joku vuosi sitten sai TopModel ystäväkirjojakin, nyt en ole katsellut, onko niitä vielä. On vaikka minkälaisia, Tatu ja Patu, Risto Räppääjä yms niiden perinteisten lisäksi.

Jotkut käyttää kynsilakkaa jo alle kouluikäisestä, toiset ei sitä saa käyttää lainkaan. Kynsilakkojen käytöstähän on varoiteltu, koska niiden hartsit voivat aiheuttaa vakaviakin allergioita. Riippuu paljon vanhemmista.

Yhteistyössä